Ava Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Då er dagen her, kjøp av laptop. Den gamle geita mi har sett sine betre dagar. Så eg tenkte ej skulle erstatte den med denne lekre saken; Acer Aspire 5684 Den billigaste plassen eg finn den på er fra www.xd.no Ganske greie specs med tankte på prisen, og med tanke på mitt bruk. Spesifikasjoner: Intel® Centrino™DUO Technologies CPU : Centrino Duo 2 T5600 Skjerm : 15,4" TFT WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright Minne : 1024 MB (2x512) DDR2 533/667 soDIMM kan utvides til 2048 MB Harddisk : 120 GB S-ATA Chip-set : Intel® 945 PM Express Grafikk : Geforce 7600 128MB/ 512MB Hypermemory Det som er eit pluss i mi bok er; widescreen, føljer med operativsystem, Multimedia porter, 1 års garanti, webcam og 8 cellers batteri. Nokon som har erfaring med denne laptopen, eller grunnar til å ikkje kjøpe den? Det byrjar å bli ei lita stund sidan eg hadde peiling på specs, så eg er ikkje heilt sikker kvar skjermkortet ligg på skalaen når det gjeld gaming, photoshop osv. Har hørt at Acer er det merket med minst feilratio i Noreg. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå