Gå til innhold

Mp3- og designmobil

Marlip

Anbefalte innlegg

Hei!

Min SE K750i ble dessverre stjelt for en uke siden, og jeg har vært veldig fornøyd med denne det året jeg hadde den. Nå trenger jeg en ny mobil som ikke er så veldig dyr.

Jeg trenger en mobil som jeg kan bruke som mp3-spiller, sende masse meldinger med også ønsker jeg et fint design. Har lyst på en kamskjell eller en med skyvbart tastatur. Er det noen som har et godt tips til en forholdvis billig mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK... prøver igjen. Dette ønsker jeg meg:

Funksjoner:

-Kalender: Ja, ønsker en hvor jeg kan lagre avtaler på

-GPRS: Nei, ikke nødvendig

-EDGE: Ønsker ikke bruke penger på dette

-Email klient: Nei

Form:

-Klapptellefon eller skyvetastatur

-Vekt: Ikke så viktig, helst en som er lett

Skjerm:

-Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Sa lenge den er god å lese er det ikke så viktig. Trenger ikke så stor skjerm.

-Touchscreen: Nei

Pris:

Jeg har trenkt til å bruke under 3000 kr. Helst under 2500kr. Er åpen når det gjelder abbonemang, men tror jeg egentlig trenger kontatkort.

Diverse:

-Kamera: Ja

-Videokamera: Nei

-Symbian: Nei

-Infrarød port: Nei

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: Jeg har planer om å bruke mobil som mp3-spiller, så jeg trenger endel minne...

-Minnekort?:Det kommer ann på om mobilen har nok internt minne

-MP3: Ja! Det er viktig med god lyd

-Radio: Helst, men det er ikke så farlig

-UMTS: Nei

-Triband: Nei

-wLAN: Nei

- Mulighet for GPS: Nei

-Batterilevetid:Ikke så viktig. Så lenge den older ut dagen med litt over middels bruk

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sender for det meste SMS. RInger sjeldent, og sender nesten ingen MMS. Ønsker å bruke den nye mobilen som mp3-spiller.

Lenke til kommentar
Ja, men den er litt dyr, også liker jeg ikke fargene. Er det noen som vet om noe som er litt billigere, eller som har sett noe bra tilbud på W850i. Den virker som en bra telefon, men den er også dyr

7393409[/snapback]

NetCom.no og Tele2.no selger telefonen til eller under 2000-lappen. Du må godta Mobil Pluss / Aktive Talk, da...

Er ikke sikker på butikkprisene. W850i vil nok bli et godt valg. Den er kanskje den beste mobilen ute på markedet egnet til musikk og design nå. Bortsett fra pris og at du ikke vil ha GPRS/UMTS (3G) oppfylte den mange av kravene dine :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...