Spykar Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har stor tro på at The Pacific blir like gjennomført som Band of Brothers, men har ingen tru på at den blir å overgå den. Det er en helt latterlig høy kvalitet fra første til siste episode. Skulle ønske jeg kunne viske ut hukommelsen og se hele serien på nytt igjen for første gang. Det var en fenomenal opplevelse og er forsåvidt fortsatt. Som sagt vi vet ikke før vi får sett den nye serien, noe flopp blir det hvertfall ikke. Jeg gleder meg noe sinnsykt. The Pacific blir knall. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har lastet opp traileren i youtube sin "HD". This video is no longer available due to a copyright claim by Home Box Office, Inc.. blæh http://vimeo.com/5279175 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Thx for linken til traileren, men litt vel mye romanse, kjæresterier, grining og "If you wanna outlive the war you have to make it your own war by understanding and friendship"-ish fraser. Lukter litt WW2-chick-flick, så om ikke de damene der bare er med i traileren for å lokke kvinnepublikum og faktisk kun er ONSs så har forventningen nå falt til neppe. Faktisk en sterk neppe. -kjedelig... Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har høye forventninger til The Pacific. Jeg er nokså sikker på at det blir en bra serie, men Band of Brothers har noe over seg som ikke kan beskrives. The Pacific skal visstnok begynne i begynnelsen av 2010, tror jeg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skal snart se bob på nytt på blu-ray. Blir nok strålende. Gleder meg til The Pacific. Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal snart se bob på nytt på blu-ray. Blir nok strålende. Gleder meg til The Pacific. Det hørtes ganske så digg ut!! Lenke til kommentar
Carne Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dere som ser fram til denne serien, sjekk ut www.pacificfans.com , har en del linker til trailere, bilder, behind the scenes etc. Lenke til kommentar
trooghaap Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dere som ser fram til denne serien, sjekk ut www.pacificfans.com , har en del linker til trailere, bilder, behind the scenes etc. Canal+ sender serien fra mars!. Dato ikke satt ennå. Tro Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Litt off topic, men i kveld begynner Band of Brothers på nytt på NRK. Jeg skal i alle fall se den for 1000. gang for å lade opp enda mer til The Pacific. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 BoB må sees snart igjen, ja. Må få stemninga klar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Sittet å sett BoB i jula jeg, på bluray. Følte jeg trengte å støtte serien, siden jeg bare har sett halve episoder og hele serien ett par ganger på pcen. Fikk ny favoritt i BoB da jeg virkelig skjønte hvor bra den Bastonge-episoden sentrert rundt Doc Roe. Skuespillern var så bra synes jeg, og Buck lyste opp i den episoden på slutten. Garantert favoritt-episoden ved siden av serieslutten og episoden til Blith. Joseph Liebgott, Wilb Bill og George Luz er jo ellers de andre favorittene mine. Spesielt Liebgott som virkelig fremstår som en gangske tapper fyr. Forresten anbefaler jeg alle BoB-fans som savner Damien Lewis å sjekke ut krimdrama-serien Life, hvor Damien Lewis(Winters) er hovedskuespiller. Og Michael Cudlitz(Bull) gjestespiller i et par episoder. Likte den serien, ble avsluttet greit men kunne blitt avsluttet bedre. Jon Seda kan lett bli favorittskuespillern min i The Pacific, kjenner godt til han fra før av. Endret 11. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 er det noe mer innhold på BluRay ? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg gleder meg helt fantastisk mye! Mars hører jeg rykter om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Stemmer det. Den 14. for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 er det noe mer innhold på BluRay ? Egentlig ikke, men det er bluray. Så bilde er naturligvis bedre enn på DVD, samt lyden synes nå jeg. # In the Words of Easy Company: Picture-in-Picture Commentaries -- First and foremost, each episode includes a PiP track loaded with interviews, anecdotes, horror stories, and observations from the actual surviving veterans who served in Easy Company. They discuss the differences between the miniseries and the battles they faced, the accuracy of the on-screen madness, and the haunting memories it stirred up for each of them. I know it’s an extra ten hours of precious time, but you would be well served by taking a few days and pounding through each track. # In the Field with the Men of Easy Company: Interactive Guides -- As if ten PiP tracks weren’t enough, you can also access a snazzy Field Guide interface with each episode. These guides house real time trivia, accessible video content, interactive maps, archive footage, and a glossary of WWII military terms, abbreviations, and slang. I hate to suggest spending another ten hours with the same ten episodes, but it’s completely worth it if you have the free time to sink into everything. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå