Gå til innhold

Band of Brothers 2 - The Pacific War

Anbefalte innlegg

Jeg har stor tro på at The Pacific blir like gjennomført som Band of Brothers, men har ingen tru på at den blir å overgå den.

Det er en helt latterlig høy kvalitet fra første til siste episode. Skulle ønske jeg kunne viske ut hukommelsen og se hele serien på nytt igjen for første gang. Det var en fenomenal opplevelse og er forsåvidt fortsatt.

Som sagt vi vet ikke før vi får sett den nye serien, noe flopp blir det hvertfall ikke. Jeg gleder meg noe sinnsykt. The Pacific blir knall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thx for linken til traileren, men litt vel mye romanse, kjæresterier, grining og "If you wanna outlive the war you have to make it your own war by understanding and friendship"-ish fraser.

Lukter litt WW2-chick-flick, så om ikke de damene der bare er med i traileren for å lokke kvinnepublikum og faktisk kun er ONSs så har forventningen nå falt til neppe.

Faktisk en sterk neppe.

-kjedelig...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Sittet å sett BoB i jula jeg, på bluray. Følte jeg trengte å støtte serien, siden jeg bare har sett halve episoder og hele serien ett par ganger på pcen.

Fikk ny favoritt i BoB da jeg virkelig skjønte hvor bra den Bastonge-episoden sentrert rundt Doc Roe. Skuespillern var så bra synes jeg, og Buck lyste opp i den episoden på slutten. Garantert favoritt-episoden ved siden av serieslutten og episoden til Blith. Joseph Liebgott, Wilb Bill og George Luz er jo ellers de andre favorittene mine. Spesielt Liebgott som virkelig fremstår som en gangske tapper fyr.

Forresten anbefaler jeg alle BoB-fans som savner Damien Lewis å sjekke ut krimdrama-serien Life, hvor Damien Lewis(Winters) er hovedskuespiller. Og Michael Cudlitz(Bull) gjestespiller i et par episoder. Likte den serien, ble avsluttet greit men kunne blitt avsluttet bedre.

Jon Seda kan lett bli favorittskuespillern min i The Pacific, kjenner godt til han fra før av.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
er det noe mer innhold på BluRay ?

Egentlig ikke, men det er bluray. Så bilde er naturligvis bedre enn på DVD, samt lyden synes nå jeg.

# In the Words of Easy Company: Picture-in-Picture Commentaries -- First and foremost, each episode includes a PiP track loaded with interviews, anecdotes, horror stories, and observations from the actual surviving veterans who served in Easy Company. They discuss the differences between the miniseries and the battles they faced, the accuracy of the on-screen madness, and the haunting memories it stirred up for each of them. I know it’s an extra ten hours of precious time, but you would be well served by taking a few days and pounding through each track.

# In the Field with the Men of Easy Company: Interactive Guides -- As if ten PiP tracks weren’t enough, you can also access a snazzy Field Guide interface with each episode. These guides house real time trivia, accessible video content, interactive maps, archive footage, and a glossary of WWII military terms, abbreviations, and slang. I hate to suggest spending another ten hours with the same ten episodes, but it’s completely worth it if you have the free time to sink into everything.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...