Gå til innhold

Band of Brothers 2 - The Pacific War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er vel at tyskerne er så jævlig sære når det kommer til film og tv. Sett Stalingrad og f.eks. en random tysk film som Die Apothekerin? Tunge og sære.

7376519[/snapback]

Velg nå en tysk regissør som er kjent i det minste. Blir som å si at Pelle og Proffen-filmene er representabel for det ypperste innen norsk film.

Jeg sier bare:

Angst essen Seele auf

Die Blechtrommel

Funny Games

Die Fetten Jahre Sind Vorbei

Se iallefall den første. Er et sted på min topp10 over europeiske filmer

Dette ble veldig off-topic.

Gleder meg utrolig til den nye BoB'en men jeg tror ærlig talt den ikke kan nå opp mot den første. Den står nemlig for det ypperste som har blitt lagd på film vil jeg tørre å påstå. Jeg ble iallefall veldig emosjonellt grepet.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Problemet er vel at tyskerne er så jævlig sære når det kommer til film og tv. Sett Stalingrad og f.eks. en random tysk film som Die Apothekerin? Tunge og sære.

7376519[/snapback]

Nå må du ikke skjære alle tyske filmer over en kam heller da. Jeg kan med hånden på hjertet si at Das Boot er en av de beste krigsfilmene jeg har sett... Stalingrad var en liten downer, jeg skal innrømme det, men det er ingen grunn til å avskrive tyske film-prosjekter av den grunn.

7376587[/snapback]

Whaaatt!! Skvatt litt i stolen der.....Stalingrad en liten downer? Denne var jo kanonbra, helt i klasse med Das Boot. Her snakker vi virkelig om realistisk krigsfilm, sjelden vi ser krigens jævelskap skildret bedre enn i det tyske mesterverket Stalingrad.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Lukter desverre flop spør du meg. Band of Brothers er en av tidenes beste serier, men det er ikke så fryktelig langt i fra å bli for "pompøst". Jeg tror det er fort gjort for denne nye serien å gå i den fella. Blir litt sånn at de kommer til å bli målt opp mot Band Of Brothers.

Håper jeg tar feil

Lenke til kommentar

Ja, og folk sa at The Wire kom til å bli en flopp. Samme med Band of Brothers, nei. Denne serien er en miniserie og den sendes på HBO, kanskje den tryggeste tv-kanalen å sende noe på i USA med tanke for kansellasjon o.l.

Såklart blir ikke serien på høyde med Band of Brothers. Men den blir neppe en flopp, og det virker som du tror at seertall har noe betydning for en miniserie på HBO. Det har den garantert ikke, den vil håve inn nok seertall garantert. Like epic nei, men serien vil leve til den er ferdig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+981287349
Såklart blir ikke serien på høyde med Band of Brothers. Like epic nei, men serien vil leve til den er ferdig.

Nå vet jo ikke vi om serien blir bedre eller dårligere enn Band of Brothers, så det er kanskje litt tidlig og bedømme om det blir en flopp eller ikke, syns du ikke ?

Lenke til kommentar
Såklart blir ikke serien på høyde med Band of Brothers. Like epic nei, men serien vil leve til den er ferdig.

Nå vet jo ikke vi om serien blir bedre eller dårligere enn Band of Brothers, så det er kanskje litt tidlig og bedømme om det blir en flopp eller ikke, syns du ikke ?

Spørs hva du mener som flopp. Flopp for min del er serier som blir øksa på grunn av dårlig seertall. Minst 40-50% av de som har sett Band of Brothers i statene kommer nok til å se serien når den kommer der. Og de seertallene er nok for at serien får leve til den er sendt ferdig, er trossalt en miniserie. Flopp blir den ikke hvis du tenker det på min måte, såpass kan du vel tenke deg fram til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spørs hva du mener som flopp. Flopp for min del er serier som blir øksa på grunn av dårlig seertall. Minst 40-50% av de som har sett Band of Brothers i statene kommer nok til å se serien når den kommer der. Og de seertallene er nok for at serien får leve til den er sendt ferdig, er trossalt en miniserie. Flopp blir den ikke hvis du tenker det på min måte, såpass kan du vel tenke deg fram til?

Du misforsto, du sier at The Pasific ikke blir på høyde med Band of Brothers, skjønner du ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...