goli4th Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Uansett nå bruker jeg vel VGA utgangen og direkte inn på Scart på tv'n? jeg trenger ikke å være innom s-video nå? 7374785[/snapback] Skulle stemme det. Bare å å koble det til scart kontakt #1. 7375096[/snapback] Eller scart 2 hvis du vil ha s-video som gir det beste bildet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Flott ingenting er bedre enn det for min del akkurat nå forresten noen som vet om det er vga-in på nye crt tv'er? Goli4th var det med kabler? så nesten sånn ut, men mulig jeg har fått feil intrykk nok en gang... Ja, nå har jeg jo muligheten til både s-video, kompositt og SCART Endret 28. november 2006 av vargaz Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Flott ingenting er bedre enn det for min del akkurat nå forresten noen som vet om det er vga-in på nye crt tv'er? Goli4th var det med kabler? så nesten sånn ut, men mulig jeg har fått feil intrykk nok en gang... Ja, nå har jeg jo muligheten til både s-video, kompositt og SCART 7375110[/snapback] Scart er bare en plugg som fører RBG, kompositt og s-video... Er ikke en bildestandard i seg selv. Søk på scart på wikipedia om du vil vite mer om pluggen. Alle kabler følger med. Adapteret får strøm fra en usb-port. Ingen crt tv'er har VGA kontakt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ai.. men kult dette blir nok bra.. takk for mye hjelp goli4th.. mottar vel denne saken til helgen elns... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå