vargaz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 igjen, jeg har ikke et A8N-VM CSM ! for 2. eller 3. gang... goli4th så du mener jeg skal gå for det adapteret.. hm.. må se om jeg finner det noen plass der jeg bruker å handle da... eller er det kun amentio som har det? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 igjen, jeg har ikke et A8N-VM CSM ! for 2. eller 3. gang... goli4th så du mener jeg skal gå for det adapteret.. hm.. må se om jeg finner det noen plass der jeg bruker å handle da... eller er det kun amentio som har det? 7368480[/snapback] Hvordan hovedkort har du? Kanskje det finnes noe lignende for ditt? I manualen pleier det å være avbildet tilleggsutstyr... Vet bare om amentio ja... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324366 har jeg... Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324366 har jeg... 7368543[/snapback] da kan du plugge inn et skjermkort til 369,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308132 som har tv-out Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 du mener jeg kan det.. så er det spørsmålet om det er plass.. uansett så synes jeg at goli4th gir ganske mye mening med det han sier.. Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324366 har jeg... 7368543[/snapback] da kan du plugge inn et skjermkort til 369,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308132 som har tv-out 7368664[/snapback] [/quLike greit det som adapter... men ville kanskje valgt skjermkort uten delt minne.... dette skjermkortet har jo bare 64MB opprinnelig. Men er jo et spm om pris... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 japp, det er et spm om pris.. og om det er verdt det.. men en slik adapter som du skriver om der, visst de er av litt kvalitet og holder tror jeg nesten det vil lønne seg å gå for en slik...Men da blir det fra VGA -> S-video? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 japp, det er et spm om pris.. og om det er verdt det.. men en slik adapter som du skriver om der, visst de er av litt kvalitet og holder tror jeg nesten det vil lønne seg å gå for en slik...Men da blir det fra VGA -> S-video? 7368875[/snapback] Du kan antageligvis ikke bruke denne adapteren på ditt kort uansett. Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 japp, det er et spm om pris.. og om det er verdt det.. men en slik adapter som du skriver om der, visst de er av litt kvalitet og holder tror jeg nesten det vil lønne seg å gå for en slik...Men da blir det fra VGA -> S-video? 7368875[/snapback] Du kan antageligvis ikke bruke denne adapteren på ditt kort uansett. 7369028[/snapback] Regner med det går fint. Kan ikke skjønne noe annet. Kjøpte denne til en veninne fordi hun ikke hadde tv-ut på sin bærbare pc. Funket helt fint det. Han bruke s-video ut fra adapteret ja, som plugges til vga-porten. Men er en vurdering du må ta selv... denne er kanskje midlertidig... men igjen et spm om pris (som alltid) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 xoop hva får deg til å tro at adapteren ikke vil fungere? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Output: Video, S-Video (S-VHS), VGA (til ekstra PC monitor), RGB SCART Jeg har ofte støtt på det problemet at jeg ikke får farge når jeg bruker en scart overgang fra svideo. Med denne adapteren, vil jeg kunne bruke scart direkte? er det noen bilder av utgangene til denne adapteren noen plass? Goli4th som har erfaring med denne, er dette kvalitet? eller er det bare en jalla løsning? Hvordan blir det å se film over den? den vil ikke skape noe problemer i form at "lagg" ? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 xoop hva får deg til å tro at adapteren ikke vil fungere? 7374521[/snapback] Sorry, jeg trodde det var adapteren til Asus kortet det var snakk om...... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 aiit du sprer usikkerhet i mitt hode Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Output: Video, S-Video (S-VHS), VGA (til ekstra PC monitor), RGB SCART Jeg har ofte støtt på det problemet at jeg ikke får farge når jeg bruker en scart overgang fra svideo. Med denne adapteren, vil jeg kunne bruke scart direkte? er det noen bilder av utgangene til denne adapteren noen plass? Goli4th som har erfaring med denne, er dette kvalitet? eller er det bare en jalla løsning? Hvordan blir det å se film over den? den vil ikke skape noe problemer i form at "lagg" ? 7374654[/snapback] Du får problem med farge, fordi du ikke velger rett AV inngang. På en standard TV er det 2 scart innganger... AV1 (scart1) tar bare RGB og kompositt (den gule phonokabelen). AV2 (scart2) har ofte to innstillinger... AV2 og AV2s. Den siste tar s-video signal. Dersom du kobler til s-video men ikke bruker AV2s, får du et svart hvitt bilde som i tillegg er noe uklart. Veldig vanlig feil å gjøre... Nei, syns ikke det var noen jalla løsning... fungerte like fint på min bilderørstv med adapteret, men med min htpc med s-video ut. Minuset er at det blir noen kabler ekstra... Men hvis denne ikke skal flyttes rundt på osv, er det ikke noe problem. Det er 2 knapper oppå som kan brukes til å justere bildekvaliteten. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Okei, coolt, men da er det ikke noe å lure på... for jeg må ha video ut.. og det er greit å ikke generere mer varme inni denne pc'en. Da bestiller jeg en slik en men jeg har jo hatt en gammel tv, der jeg på noen skjermkort fikk til farge, mens andre skjermkort ikke ville gi farge... Uansett nå bruker jeg vel VGA utgangen og direkte inn på Scart på tv'n? jeg trenger ikke å være innom s-video nå? Endret 28. november 2006 av vargaz Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Okei, coolt, men da er det ikke noe å lure på... for jeg må ha video ut.. og det er greit å ikke generere mer varme inni denne pc'en. Da bestiller jeg en slik en men jeg har jo hatt en gammel tv, der jeg på noen skjermkort fikk til farge, mens andre skjermkort ikke ville gi farge... Uansett nå bruker jeg vel VGA utgangen og direkte inn på Scart på tv'n? jeg trenger ikke å være innom s-video nå? 7374785[/snapback] Husker ikke nøyaktig hvordan utgangen er... men tror det er en scart i ene enden. På andre enden, som du plugger i adapteret, brukes enten compositt eller s-video, pluss at du kobler lyden fra pc'en inn her... S-video gir bedre bilde enn compositt. Men du kan nå velge det du vil igrunn. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er slik at man må være bedrift for å handle fra amentio? er det evnt. noen andre som selger denne? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er slik at man må være bedrift for å handle fra amentio? er det evnt. noen andre som selger denne? 7374909[/snapback] Neida, har handlet en del der... og jeg er ingen bedrift. De er også veldig kjappe på levering... og alt kommer på døra. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Flotte greier var kabler inkludert når du kjøpte saken? ser ut som at kablene er inkludert her... Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Uansett nå bruker jeg vel VGA utgangen og direkte inn på Scart på tv'n? jeg trenger ikke å være innom s-video nå? 7374785[/snapback] Skulle stemme det. Bare å å koble det til scart kontakt #1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå