Bilge^^ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hei:) jeg driver og har det morro med .bat filer=) jeg skriver f.eks start calc.exe i notepad og lagre derretter som .bat fil, dobbeltklikker på .bat filen, så popper kalkulator opp. dette er ikke det mest avanserte. men så lurer jeg på.. jeg klarer ikke å åpne f.eks mp3 filer eller spill. dette er retningen til det spillet jeg prøver og åpne: C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe er dette da riktig: start C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe ?? vis det er feil, hva er da riktig? takknemlig for svar Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du må ha gåsetegn rundt katalog- og filnavn som inneholder mellomrom: start "C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du må ha gåsetegn rundt katalog- og filnavn som inneholder mellomrom: start "C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" 7366318[/snapback] sjønner ikke: rundt katalog og filnavn som inneholder mellomrom? hmm..men ok kan prøve:) takk=) Endret 26. november 2006 av Bilge^^ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis du skriver C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe Så vil den prøve å åpne filen C:\spill\bf Med et parameter: vietnam\bfvietnam.exe Derfor legger du det inn i apostroff "c:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvis du skriver C:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exeSå vil den prøve å åpne filen C:\spill\bf Med et parameter: vietnam\bfvietnam.exe Derfor legger du det inn i apostroff "c:\spill\bf vietnam\bfvietnam.exe" 7367930[/snapback] aha! takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå