Varmo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 U2 er konge live. Uten tvil min største musikkopplevelse noensinne å se de live i fjor sommer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det noen tvil? The Prodigy. Var på konsert med dem på Sentrum Scene i Oslo 18. oktober i fjor, og det var den beste konsertopplevelsen jeg har hatt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Skal selv se Franz Ferdinand live her i Stjørdal av alle steder Var i januar/februar en gang, må se å få meg litt intel. Er det noen andre som vet mer så hadde jeg satt pris på om dere ville dele det med meg, vet ikke hvor jeg skal begynne å lete engang Det lir i så fall min første live konsert av et band jeg faktisk LIKER, dere husker alle de stygge "forestillingene" foreldrene tvang dere med på? FORFERDELIG Har sett DVD'en om live forestillingene hvor de presenterte CD'en You Could Have It So Much Better, den var bra Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 To ord; Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Etter egen erfaring, så må jeg si Kaada/Patton, under deres konsert i Roskilde 05. Det var et engangstilfelle, dessverre. Jeg har aldri opplevd noe lignende. Det var virkelig noe spesielt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Av de jeg har sett så er rangeringen: 1. Public Enemy (Samfundet 03) 2. Slipknot (Quart 04) 3. Rammstein (Quart 02) 4. Nine Inch Nails (Roskilde 01) 5. ...And You Will Know Us by the Trail of Dead (Quart 05) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå