Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

240'n hadde plutselig mye vann på gulvet...

opresterud

Anbefalte innlegg

Har en 88mod Volvo 240 2,3l (sedan) hvor det de siste dagene har kommet en del fuktighet under gulvmattene på begge sider bak og på passasjersiden foran. Men tørt på førersiden. Bak virker det som det renner fra baggasjerommet og ned langs baksetet (bakkant av sitteputa var fuktig). I baggasjerommet så er det en slange som går ned på hver side, fra under vinduet til under baggasjerommet. Der hvor disse slangene stikkes ned, så virker det som det har kommet opp vann.

Kan det være tett noe sted, og hvor er utløpet under bilen?

På passasjersiden er jeg mer usikker, men det virker som det kommer ned bak et plastdeksel rett foran døra.

Bak og framvinduet virker tett. Har hatt bilen et snaut år, brukt den som "byggebil" med nå liker den godt og den er anvendbar til så mangt.

Noen som har erfaring med dette, og tips om hva jeg bør gjøre?

Endret av opresterud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg vet hvilke slanger du mener, men er neimen ikke sikker på hvor avløpet på de er.. Er jo noe drenering av noe slag, men neimen om jeg vet. Ikke hatt noe problem med de.

Framme med passasjerdøra, har du en luke med friskluft, ikke sant? Det kan jo være det kommer derfra. At noe slag av drenering i luftinntaket er tett, så det kommer vann inn der og. Dog, rart det ikke kommer på førersida også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...