Gå til innhold

Bærbar PC pris: 5-7000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bedre ut denne og prisen var akseptabel. Så akkuratt på den PCen isted så jeg tror jeg kommer til å gå for denne (med mindre jeg finner noe bedre)

Edit: Så nå at det var demovare. Slitt emballasje betyr vel bare at emballasjen den kommer i er litt slitt..ehhm ja :p Ingenting er vel gale med selve PCen..?

Endret av spurspower
Lenke til kommentar
Edit: Så nå at det var demovare. Slitt emballasje betyr vel bare at emballasjen den kommer i er litt slitt..ehhm ja :p Ingenting er vel gale med selve PCen..?

7367879[/snapback]

Intet problem, du har full garanti på varen og kan hende den kommer i uoriginal eske.

Lenke til kommentar
Som den impulsmannen jeg er så kjøpte jeg denne :p har vært uten bærbar PC i 100 dager(!) på skolen nå så jeg var ganske desperat..!

Takker for alle svar :)

7368214[/snapback]

Det er en veldig bra maskin. Lekkert design og mye kraft. Hvor mye måtte du gi for den som demo?

Har vært en del problemer på HPs nye 6xxx og 9xxx-serier. Vil anbefale deg til å gå inn på HP.com (ikke HP.no) og oppdatere BIOS. Typiske problemer med de første BIOS-versjonene er at maskinen vil ikke lade, og at den blir overopphetet. Bortsett fra dette er det veldig bra maskiner. Vær forsikter når du løfter maskinen da de har noe bløt plastikk i bakkant av skjerm (enkelte har klart å knuse LCD-skjermen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...