Bang_Master Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har fått en dell cpu kjøler som jeg vurderer å bytte ut originalkjøler med (pentium D 945 ) Har en delta vifte (92mm) som suger ut luft rett ved siden av kjølern. Kjølern er type passiv kjøling med sånn varmerør som overfører varmen til aluminium finnene (se bilde=) vil denne funke bedre til overklokking enn originalkjøleren ? Bilde av kjølern og en cd plate for å få en ide om størrelsen Bare kjøler ! Alle svar mottas med takk ! Lenke til kommentar
facas.org Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Har fått en dell cpu kjøler som jeg vurderer å bytte ut originalkjøler med (pentium D 945 ) Har en delta vifte (92mm) som suger ut luft rett ved siden av kjølern. Kjølern er type passiv kjøling med sånn varmerør som overfører varmen til aluminium finnene (se bilde=) vil denne funke bedre til overklokking enn originalkjøleren ? Bilde av kjølern og en cd plate for å få en ide om størrelsen Bare kjøler ! Alle svar mottas med takk ! 7365804[/snapback] Nå har jeg 35 Dell Optiplex GX620 med Pentium D 3.0 ghz på jobben... og er rimlig sikker på at det står en 120 mm vifte, ikke på kjøleribba, men i front av kjøleren å suger luft.. Endret 27. november 2006 av facas.org Lenke til kommentar
Bang_Master Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ja jeg vet og jeg har en delta vifte (92mm feiteste modellen) som dræg luft gjønnom den ! Slår den orginalkjølern til intel ? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 garantert. men den bråker jo. Men om du setter delta vifta til å blåse på ribba, så for du virkelig sett hva delta er god for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå