Gå til innhold

Carnivale - Noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LarsP; Når jeg startet posten, hadde jeg sett ca 15 minutter.. men, den begynte litt "spesielt", så jeg var ikke helt sikker på hva jeg syntes. Måtte rase innom tv.com og tvrage.com og se hva folket sa.. den fikk bra score der, så jeg ga den en "ny sjangse", og det har bare tatt seg opp siden! :thumbup: Nå har jeg sett de 2 første episodene fra sesong 1! Og skal igang med episode 3 veldig snart.. Det var noe spesielt med denne serien! :)

araziel; Midt i = første sesong, og bare tull i 2.? Men, var veldig orginalt ja, så jeg skal fortsette.. ble litt "bitt", for å si det slik! :)

Fått med meg at serien stopper "uferdig" etter 2 sesonger, da.. :(

Lenke til kommentar

Hørtes egentlig lovende ut, for jeg synes serien IKKE er tam nå! Nå har jeg blitt hekta! :D Sett til og med Babylon (s01e05), og skal i gang med neste episode etter jeg har postet denne her :p .. klarer ikke helt å stoppe! Og klokka er over 4!

En veldig mystisk serie! Liker veldig godt karakterene i serien, på godt og vondt.. Alle er veldig "personlige" og godt portrettert!

Er litt spendt på om følgende skjer i neste episode, men tror nok egentlig ikke det;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
..om Dora Mae blir reddet av Ben!? Om han "endelig" får vist sin "gave" til de andre på laget.. Men, det skjer vel ikke! Hemmeligheten holdes vel hemmelig litt til, går jeg utifra, og han kan nok kanskje bare "lege" og ikke bringe tilbake fra de døde..

Flott serie! Meget interessant! Holder serien samme kvalitet ut, så må vi begynne med opprop og gateopptøyer for få i sving en 3. og siste finalesesong! :p

..men, karakterene; de er artige! Alle har jo liksom ett-eller-annet med seg..

Lenke til kommentar

...and that did not happen..

Trodde det faktisk et lite øyeblikk der, når alle folka vandra ut til den døde "byen", og Ben kom tilbake..

Ble ikke helt klok på Bablylon;

Dør du i Babylon, så blir du en "Living dead"!? Derfor han kar'n ville "over the hill", for da ville han ikke vandre blandt de døde i Bablylon, men heller komme til himmelen, eller helvete, eller noe!?). Noen som vet hvorfor Babylon "ble et slikt sted"?

T-Bag hadde også en liten gjesteopptreden i s01e06 - Pick a Number! :D hehe.. artig!

EDIT: Ser jo ikke ut til å ta stopp dette her :blush: Nå er s01e07 ferdig..

Var tøft å se at..

Ben fiksa armen til han karen (husker ikke navnet), men det tøffeste var egentlig historien om de 2 russiske "djevelungene" som jo er Justin og søstra.. Liten overraskelse at søstra kanskje er den "Jævligste" av dem! :D (hvis jeg ikke tar feil her, da..) anyway.. tøft var det nå uansett!

..off.. må begynne på en episode til..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Jeg så 10 episoder i strekk i natt.. til klokka var 9, eller noe..

Så har jeg sett de 2 siste nå, for ikke så lenge siden, og da var sesong 1 ferdig! :)

Ble litt småhektet må jeg innrømme..

Ingen som vil være min discussion-buddy? :ermm:

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+891234

Begynte å se på det i går, ble sittende til langt på natt og forsov meg til jobben i dag tidlig. :p Fengende serie som jeg absolutt skal se sesong 2 av. Vær snille ikke å komme med spoilere, forresten.

Ja, HBO er et kvalitetsstempel, gir alltid HBO-serier en ekstra sjanse.

Lenke til kommentar

Så akkurat en musikkvideo på TV nå, når jeg switchet mellom kanalene.. minnet meg om Carnivale! ..settingen var fra et karneval, så jeg ble sittende og se på.. Sangen var faktisk også nokså fin! Hurt het sangen, med Christina Aguilera(?).. andre hørt om den, eller sett den sangen/videoen)?

..svarte så dumt at det ikke er flere sesonger av Carnivale!! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...