aas123 Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Har en 48X brenner, men den nekter å brenne på 48X , den brenner bare på 16X, ikke over det. Har prøvd mange ganger på 48X cdr. Noen som vet hva jeg må gjøre for at brenneren min skal brenne på 48X. Takk på forhånd... Lenke til kommentar
TheANYKey Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Muligens programmet du bruker. Last ned nyeste versjon av Nero. Kanskje ikke anbefalt av alle, men jeg liker programmet. Enkelt å bruke. Tror det er en trial versjon av det på nettet. http://www.nero.com Det fulgte vel med et brenne-program med pakken din. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Kan være så mye som gjør det, Men har du testet med andre cd-r plater. Noen cd-r brennere er veldig kresne når det gjelder platene du bruker i brenneren din. Prøv med andre merker. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Prøvd den siste via 4in1 driver pakke? Den hjalp på min FØR (link) ETTER (link) EDITED: D'OH! [ Denne Melding var redigert av: Bad_Byte på 2002-11-17 13:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå