erikstein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har ikke mulighet til et "komponent" anlegg hvor jeg kjøper løse komponenter primært pga av plassproblemer. Et naturlig valg er da et "komplett" anlegg som både ser og høres bra ut. Ser at netshop.no har tilbud på Sony DAF-LF1 satt ned fra rundt 13500,- til 8000,- Mitt spørsmål er enkelt. Verdt penga eller styr unna? Eventuelt noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er det forsterker og DVD spiller du ikke har plass til eller er det høyttalerne? Ville heller sett på HK HS 300. Ellers finnes det mange lekre og designmessig knallfine høyttalerløsninger som spiller bra uten å ta allverden med plass. Du finner dem bare ikke på ei nettsjappe som i hovedsak pusher datakomponenter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ville kjøpt HK4510 pakken du får hos Eltek Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tenkte på den jeg også, men så var det det der med plassproblemer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå