TaZ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Finne noe sånn i xp eller 3 .parts progamware? Har et lite prog. som tryner av og til.. Kan jeg legge den til i xp som er proseees og få den til å restarte selv vist den går ned? Endret 26. november 2006 av taz Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har skrevet et lite program for det formålet. Du kan laste det ned ved å trykke her. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan også gjøres med batch. Bare å si ifra om du heller vi ha et batch som gjør det for deg. Den kan og gjøre dette under oppstart og jeg skal også klare å få den til og starte skjult Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er svært interessert til å få en batch-fil til å starte skjult. Noen gode tips? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tja si det.. Så en tråd tidligere i dag om dette emnet men det var vist du som lagde det og... Må da finnes en løsning Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så du vet faktisk ikke hvordan man får det til? Det var synd, det er tydeligvis ikke uten videre enkelt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så du vet faktisk ikke hvordan man får det til? Det var synd, det er tydeligvis ikke uten videre enkelt. 7369945[/snapback] Kan få det til. Google it. Men om dette skal foregå over mange maskiner så er det kjedelig å måtte instalere "modder" for dette. kanskje dette fikser? http://www.ericphelps.com/batch/samples/invisible.txt Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har googlet meg gul og blå, men der har jeg ikke funnet. Good catch! Tester nuh! EDIT: Det kan se ut som det fungerer! Endret 27. november 2006 av moskus Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har skrevet et lite program for det formålet. Du kan laste det ned ved å trykke her. 7368172[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå