Epixx Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Går for tiden første året på NITH Stavanger, men nå har jo idiotene i Oslo funnet at de skal legge ned, og jeg må til Oslo for å studere videre. Dette blir ikke aktuellt. Derfor har jeg kikket litt rundt, og funnet frem til utdanning som HMS-ingeniør i hjembyen min (hsh i Haugesund). Noen som har noen ideer angående dette? Hvordan er jobbmulighetene? Vil gjerne jobbe offshore. Jeg mangle også 3mx og 2fy (har kun 2mx), hva må jeg gjøre for å kunne starte opp på ingeniør-utdanningen? Ta fagene som privatist? Forkurs? Har det at jeg har 60 studiepoeng fra 1. året ved NITH noe og si? Mvh Thomas Endret 26. november 2006 av Thomas` Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg synes HSH hadde et bra studiemiljø, gode lærere (ikke fullt så gode vikarer) og moderne fasiliteter (simulatorer, lab'er osv). Om det er arbeidsmuligheter kan finn.no avgjøre? Siste jeg hørte var at søkermassen til HSH var så stor at forkurset ikke tilbys i 07. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Vetco Aibel, Aker Kværner ansetter HMS-ingeniører for jobb on- og offshore. Av eksempel vet jeg kun om sivilingeniører fra NTNU med HMS-spesialisering i ind.øk. som har en slik stilling. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bygg student ved UMB, vi lærer om hms her. Regner med at de fleste byggutdannelser har litt om hms uansett. Lenke til kommentar
rmon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kunne også tenkt meg en utdanning innen HMS... Thomas`har du funnet ut noe mere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://www.samordnaopptak.no/studier?ord=H...r=&type=studier Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 HMS ved NTNU: http://www.ntnu.no/portal/page/portal/ekst...tedItemId=12335 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå