oddemann Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hei! Har fått problemer med installasjonen av mitt ASUS Geforce2 Mx-400. Dette skjer: Jeg fjerner mitt gamle TNT vanta AGP kort og setter i det nye. Maskinen starter fint, men bildet stopper opp i DOS etter noen sekunder. Maskinen fortsetter å jobbe med å laste Windows ME. MAskinen reager altså normalt bortsett fra at jeg ikke ser noe. Setter jeg i mitt gamle kort virker alt som det skal igjen. Dette har jeg gjort: - Lastet ned de nyeste Nvidia drivere - Byttet fra Windows 98 til ME - Formatert Hardisken og installert alt på nytt. - Oppgradert Bios - Prøvd et annet Geforce2 kort med samme resultat - Byttet ram, med tanke på kompabilitetsproblemer Har følgende maskin: Hovedkort: Abit VT6X4, Celeron 800, 256 mb sdram, IBM 20gb 7200rpm. Kan det være at hovedkortet ikke klarer Geforce2 kort? Noen forslag? Begynner å bli lei nå!!! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hva med et annet operativ system enn ME ME er kalkun program deluxe Abit hovedkort er ikke kompatibelt med alt av utstyr Noen kort har problemer med lydkort fra Creative, så kan hende det ligger der, at det ikke er bare lydkort, men også skjermkort ASUS er mye bedre slik ASUS+ W2K/XP =Fjellstøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå