Andyman Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Heisann! Skulle slå på min Dell I9300 i dag, men maskinen ville ikke slå seg på. la eretter merke til en svak piping ifra "ladebrikken" som er tilkoblet ladekabelen. Lyset i ladebrikken som vanligvis lyser grønnt, lyser heller ikke. Pipingen vedvarer så lenge laderen er koblet til strømmen. Er det noen som har vært borti dette problemet? Er ladekabelen kaputt? vennlig hilsen Andreas Endret 26. november 2006 av Andyman Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann! Skulle slå på min Dell I9300 i dag, men maskinen ville ikke slå seg på. la eretter merke til en svak piping ifra "ladebrikken" som er tilkoblet ladekabelen. Lyset i ladebrikken som vanligvis lyser grønnt, lyser heller ikke. Pipingen vedvarer så lenge laderen er koblet til strømmen. Er det noen som har vært borti dette problemet? Er ladekabelen kaputt? vennlig hilsen Andreas 7365376[/snapback] tror laptopen kan være kaputt >< Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann! Skulle slå på min Dell I9300 i dag, men maskinen ville ikke slå seg på. la eretter merke til en svak piping ifra "ladebrikken" som er tilkoblet ladekabelen. Lyset i ladebrikken som vanligvis lyser grønnt, lyser heller ikke. Pipingen vedvarer så lenge laderen er koblet til strømmen. Er det noen som har vært borti dette problemet? Er ladekabelen kaputt? vennlig hilsen Andreas 7365376[/snapback] Napp ut batteriet , og prøv kun med nettkabelen . Kan være at batteriet er defekt. Lenke til kommentar
Andyman Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Heisann! Skulle slå på min Dell I9300 i dag, men maskinen ville ikke slå seg på. la eretter merke til en svak piping ifra "ladebrikken" som er tilkoblet ladekabelen. Lyset i ladebrikken som vanligvis lyser grønnt, lyser heller ikke. Pipingen vedvarer så lenge laderen er koblet til strømmen. Er det noen som har vært borti dette problemet? Er ladekabelen kaputt? vennlig hilsen Andreas 7365376[/snapback] Napp ut batteriet , og prøv kun med nettkabelen . Kan være at batteriet er defekt. 7365614[/snapback] Nappet ut batteriet. Maskinen er like dau,og nettkabelen piper like mye Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Heisann! Skulle slå på min Dell I9300 i dag, men maskinen ville ikke slå seg på. la eretter merke til en svak piping ifra "ladebrikken" som er tilkoblet ladekabelen. Lyset i ladebrikken som vanligvis lyser grønnt, lyser heller ikke. Pipingen vedvarer så lenge laderen er koblet til strømmen. Er det noen som har vært borti dette problemet? Er ladekabelen kaputt? vennlig hilsen Andreas 7365376[/snapback] Napp ut batteriet , og prøv kun med nettkabelen . Kan være at batteriet er defekt. 7365614[/snapback] Nappet ut batteriet. Maskinen er like dau,og nettkabelen piper like mye 7366541[/snapback] † † Endret 28. november 2006 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå