Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 NESBUCKLE The NES Buckle is a must own for any old school Nintendo fan. It didn't let you down when you went up against Bowser, and it won't let you down now that it's holding up your pants. Bonds like this are hard to find. The NES Buckle is made from a real, genuine NES controlle. http://www.nesbuckle.com/buy_buckle.php Hva sier dere? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nå mangler det bare å lage en mini NES med supermario på. Sånn at man kan bruke spenna til å spille med. Det kunne blitt dritkult, og det hadde solgt, det er jeg sikker på. Sånn liten skjerm med ledning på, som kan kunne putta inn i beltespenna for å spille. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Lurer på om jeg skal lage en sånn selv.. Går jo fint an.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bedre med en sånn i stål. Det der blir liksom litt sånn... litt for hardcore? Uansett er jeg ikke mentalt i stand til å ødelegge en av mine dyrebare NES-kontroller. Ikke til å motta en ødelagt en heller! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Selfølgelig ville jeg ikke ødelagt en av mine heller.. Men derimot fått tak i en defekt.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Bedre med en sånn i stål. Det der blir liksom litt sånn... litt for hardcore? Uansett er jeg ikke mentalt i stand til å ødelegge en av mine dyrebare NES-kontroller. Ikke til å motta en ødelagt en heller! 7365393[/snapback] Har du link til den i stål`? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bedre med en sånn i stål. Det der blir liksom litt sånn... litt for hardcore? Uansett er jeg ikke mentalt i stand til å ødelegge en av mine dyrebare NES-kontroller. Ikke til å motta en ødelagt en heller! 7365393[/snapback] Har du link til den i stål`? 7365518[/snapback] Tror han mente at det ville blitt bedre, ikke at det finnes. Uansett tror jeg dette ser veldig plastic fantastic ut. Ville nok ikke godt med en slik selv Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Minner meg om den gamle tegnefilmserien, Captain N. Nei huff, la nå stakkars gamle NES'en hvile i fred, og ikke sodomisere liket med å bruke kroppsdelene som "kule" klær sier nå jeg. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal ivherfall ikke lage en sånn med dreamcast kontrolleren! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Den beste var jo Atari versjonen: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 -Is that a gun in your pocket, or are you just glad to see me? -No, it's just my nerdy Atari belt buckle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå