PttrSlbrg Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 I dag er det søndag, 2 dager til tirsdag og da er dagen man skal ha særemnet på skolen. Jeg har obv ikke lest bøkene og trenger derfor en smule hjelp. Skulle ha lest 3 bøker Jo Nesbø og min problemstilling er ganske lett. Har fått vite oppgaven: Hvordan er Harry Hole? Hvordan tar han med seg privatlivet på jobb? Samt hva gjør bøkene så spennende. Så hadde satt pris på om noen kunne gi meg litt info nok til å skrive 5 sider med blanding av svada og fakta på tirsdag. Så all info om Harry Hole og hva som gjør bøkene spennende ++ tas imot med takk! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva i alle dager har du gjort siden du ikke har lest bøkene?! Når du bryr deg så lite, så kan du for min del bare møte opp og stryke. Lenke til kommentar
PttrSlbrg Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hele greia her vel strengt tatt gått i glemmeboka, helt til jeg ble minna på det nå her om dagen. Har starta på den ene boka nå, men trenger hjelp :o Lenke til kommentar
iracia Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du fortjener all dask du kommer til å få. "Glemte at vi hadde det" harr harr.. D\ Lenke til kommentar
PttrSlbrg Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 HerligT at folk faktisk er villige til å hjelpe. Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Kanskje du bør gjere leksene dine også, da. Men eg veit ikkje, eg. Redigert: Sjekk PM. Endret 26. november 2006 av Marius E Lenke til kommentar
PttrSlbrg Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Det som har skjedd har skjedd. Om noen kunne vært så hyggelige å hjelpe, så hadde jeg satt pris på det. Er fullt klar over at jeg ikke har gjort det, men har også hatt mye annet og stri med (skal ikke gå nærmere inn på det (mer personlige grunner)) Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vel, eg har prøvd å hjelpe deg. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har nettopp hatt særemne om Jo Nesbø, skrevet korte biografier om han og Harry Hole, og lest Flaggermusmannen Kakerlakkene og Rødstrupe. Det eneste jeg har å si til deg er at du skal lese bøkene asap. Jeg leste to av de på ei helg, du klarer helt sikkert å gjøre det du og. Ei helg til eller fra er da ikke mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå