Grievdus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 er det noen som vet om noen nettsteder hvor man selger billige mopedhjelmer? Vill helst ha ny Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tja, Crash.no og MCdeler selger vel slikt? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror neppe det er lov med reklame her ? http://www.mc-utstyr.no/storefront.php?c1=1517 AGV hjelmer, veldig bra, glassfiber etc. og bra priser. Lenke til kommentar
Chocker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en kompis som vil kvitte seg med en helt ny hjelm. Hele interessen med MC falt bort før han fikk tatt lappen, og han selger den nok billig vil jeg tru. Den har ligget i 2-3 år nå, 100% ubrukt. Size har du på skallen din da? Jeg kan finne frem et bilde hvis det er av noen interesse fortsatt? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en kompis som vil kvitte seg med en helt ny hjelm.Hele interessen med MC falt bort før han fikk tatt lappen, og han selger den nok billig vil jeg tru. Den har ligget i 2-3 år nå, 100% ubrukt. Size har du på skallen din da? Jeg kan finne frem et bilde hvis det er av noen interesse fortsatt? 7688548[/snapback] nei jeg har kjøpt hjelm alt. men ellers takk Lenke til kommentar
Chocker Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Okki...men skulle noen andre trenge en hjelm, så er det bare å si ifra. Det er en Lem Tsunami, som fortsatt koster 3-3500 i butikken... Hjelmen er å se HER iverfall. Hjelmen som selges er i blå, sort og grå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå