Ascubal Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, som topic sier.. Noen her som tror de får en god jul? Familie som møtes osv? Her ser det veldig veldig mørkt ut for øyeblikket, blir nok bare meg muttern som kommer til å "feire".. Stefattern flytter ut, fattern vil ikke ha noe med meg å gjøre, resten av familie bor laaangt unna, og de har jeg null kontakt med I tillegg reiser venner bort, og damen befinner seg da i Argentina, laangt borte =/ Så, del deres jule spådommer her Hvis dette heller hører under deppetråden så steng denne Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Kommer nok til å bli som i fjor, sitte på pcen eller gjøre noe annet dumt. Endret 26. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 blir ikke en fin jul her. Min tante døde igår.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg skal feire jul sammen med pappa for første gang siden 1996. Men i år kommer jeg nok til å bli deppa p.g.a alle eksamene jeg stryker på hehe. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 blir ikke en fin jul her. Min tante døde igår.... 7365241[/snapback] Doh.. Kjipe greier det der.. Hvor gammel var hun? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 blir ikke en fin jul her. Min tante døde igår.... 7365241[/snapback] Doh.. Kjipe greier det der.. Hvor gammel var hun? 7365250[/snapback] 50 elns Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja her blir det en helt herlig jul! Hele familien er hjemme og blir vel helt vanlig feiring, men gleder meg litt ekstra alikevel! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gavekalender er bekreftet, og jeg skal på skiferie til Sveits den 26. Julen rawks! Flax: Kondolerer. Tanta mi døde også i ung alder, men jeg var ikke så knyttet til henne.. Meget trist allikevel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal bli koselig å se igjen venner og slekt, spise gratis mat, og den slags. Ellers kommer jeg vel til å bruke en del tid på WoW, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Onkelen min døde i en alder av 12 år... Han hadde kreft.. Lurer på hvordan livet mit hadde vert viss han hadde levd.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kommer nok til å bli som i fjor, sitte på pcen eller gjøre noe annet dumt. 7365233[/snapback] ^What he said Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Kommer sikkert til å bli en fin jul i år som alle år. Pappa er også hjemme i år. Han var borte på jobb i fjor, men hadde en fin jul allikevel. Utenom for 3 år siden. Da døde kusina mi i slutten av sommeren, og nesten alle var rørt av dette, da julaften virka så tom i forhold til hva den var tidligere. Hu var 14 år da hun døde. Hun var funksjonshemmet, ikke rullestolgreier, men født med ett øye, og litt "ødelagt i hue" for å si det sånn. Man alle var gla i hu uansett for hu tenkte klart, og var en god person som alle likte for den hu var. Hun døde forresten av eppilepsi. nesten så tårene begynner å trille når jeg skriver dette. Men det blir nok en hyggelig jul i år også, så lenge ingen dør før jul, noe som er lite trolig egentlig. Edit: Og jeg håper på snø, for ingen jul er en ordentlig fin jul hvis ikke det er snø. Kan ikke huske det ikke har vert snø på julaften. Endret 26. november 2006 av exin89 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Siden mamma og stefaren min har en "Mine, dine og våre barn"-situasjon, så og vi feirer hvert 2. år hos fadern, så er det sjeldent alle barna er samlet på samme sted på julaften, men det blir vi i år. Full familie - 9 stk. Mulig det kommer noen flere slektninger også, så det kan bli koselig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jula ja. Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn. Jeg får en jul uten snø. Jeg hater jul uten snø. Australia er det kjipeste stedet i verden å feire jul på. I tillegg må jeg tilbringe den sammen med en ufattelig irriterende storesøster som mener hun vet alt om meg, og i tillegg skal gifte seg. Det blir en jul med sorg, krangling og alkohol for å glemme sorgen og kranglingen. Skål! Endret 26. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal feire med en relativt stor familie og venner! Blir vel og bra.. Når jeg leser om alle feiringene dere har her, så føler jeg meg selv heldig. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Tror de som har familie og feire med er veldig heldige.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn. 7365449[/snapback] Jeg vil på noen måter se på deg som heldig sånn. Bestefaren min, som var mitt forbilde, fikk slag i jula for fire år siden og vært lam i halve kroppen og veldig redusert. Det er litt trist å måtte se på mannen som man trodde kunne gjøre alt trenge hjelp til å gjøre selv de enkleste ting. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja.. Har selv en farmor som er blitt dement. Er nesten så det hadde vært best om hun bare sovnet stille inn og fikk ro. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg påminnes nok en gang om at jeg ikke fikk sagt skikkelig farvel til bestefaren min, mitt største forbilde som barn. 7365449[/snapback] Jeg vil på noen måter se på deg som heldig sånn. Bestefaren min, som var mitt forbilde, fikk slag i jula for fire år siden og vært lam i halve kroppen og veldig redusert. Det er litt trist å måtte se på mannen som man trodde kunne gjøre alt trenge hjelp til å gjøre selv de enkleste ting. 7365505[/snapback] Det var nok ikke heldig å se han lide i halvannet år og ikke klare å finne ordene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Til alle som tror de får en miserabel jul, jeg har teh antidote! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grevinnen og hovmesteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå