Gå til innhold

Julebrus!

dajjan

Anbefalte innlegg

Julen nærmer seg,da kommer også det beste med julen,nemlig julebrusen :grin:

Har alltid likt lerum sin julebrus best, men må si hansa sin smakte bedre i år en i fjor(eller kanskje smaksløkene mine er kraftig redusert etter en tjuepakning om dagen i snart 15 år)

Den lokale sjappen hvor jeg bor pusher nå halvannen litere til den nette sum av 7.90inkl pant :grin: :grin: :grin:

har såpass med j-brus i kjøleskapet nå at jeg nå har julebrus til påske og vel så det!

Konklusjonen er:

1.Lerum,unntatt i år

2.Hansa(heia bergen)

3.Ringnes,smaker like utvannet som pilsen!

noen som er enig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er helt på jordet.. Her i Trondheimstraktene har vi nemlig ECDahls Julebrus! DET er saker det :grin: Alt annet blir som forurensa vann i forhold

Fra trønderavisa sin test

Quote:

Dahls julebrus

Er en klassiker, og panelet kan ikke få rost denne julebrusen høyt nok opp i skyene. Den svake røyken som kommer opp når flaska er nyåpnet, den herlige aromaen som fyller nesa, den gode lyden av den første slurken. Dette er en brus som lar komplimentene flyte fritt hos panelet.

- Når jeg drikker denne og lukker øynene, tenker jeg på mormor. Og da er det jul, sier Diego Armando, med andakt i stemmen.

Denne brusen er simpelthen 0,33 liter jul på en glassflaske. Herlig lukt, fantastisk smak, pen etikett. Skal du kjøpe en julebrus i adventstida, sørg for at det er en EC Dahls.

Glemte jeg å nevne at brusen fikk terningkast 6? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 18:12, skrev hurst:

Dere er helt på jordet.. Her i Trondheimstraktene har vi nemlig ECDahls Julebrus! DET er saker det
:grin:
Alt annet blir som forurensa vann i forhold

.....

Glemte jeg å nevne at brusen fikk terningkast 6?
:grin:

EC Dahls julebrus er GOD ja :grin:

/me er stolt trønder

Lenke til kommentar

Dette var jo en helt håpløst dårlig utført "test" da. Det beste ville vel vært en blindtest der deltagerne ikke fikk vite hva de drakk. I tillegg kom testerne fra Trondheim.

Men jeg har aldri smakt den brusen som ble utnevnt som vinner. Rignes smaker derimot ikke så altfor godt. Jeg liker Borg godt jeg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 01:12, skrev Kjetil Lura:

Julebrus er noe dritt? smaker jo bare vann med sukker i + noe annet kunstig skitt. Nei holder meg til en
pepsi og cola
eg så kan dere bare ha det sottle vannet som dere kaller brus?

Og hva tror du det er laget av? :grin:

Edit: "sottle" er forresten ikke et godkjent norsk ord.

[email protected]

@#hw.no@undernet

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-11-17 02:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...