Gå til innhold

Bilder av deres servere

-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda blir nok et par bilder når jeg får de i hus :D

Etter speditøren sin momsfaktura er det 3,5kubikk med utstyr, så blir nok et par pene stabler på soverommet hehe

Glad jeg har leilighet på gateplan da, skal bære 980kg fra 2paller utenfor og inn...

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en bærerunde på 150kg med nettverksutstyr/smårack fra gateplan og opp i 5. etasje tidligere i uka. Worth it! Blir nok verdt det for din del og, cruzader.

---

Ingen her som er interessert i å kjøpe et 10u rackskap i Oslo? Kan selge det fro 800,-. Ikke en ripe i det enda, pakket det opp av plast for noen dager siden :p

Endret av µp1is
Lenke til kommentar

Hvor dypt er det? 10u rack hadde passet perfekt til filservern min som med arrays+ups er 10u.

Men jeg er i bergen, er vel gjerne større enn hva posten liker.

vurderte en 10-12u flight case men hadde sett bedre ut med et faktisk rack :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Var ikke lett finne ut når jeg får serverne gitt.

speditør 1 - england-> oslo

speditør 2 - oslo -> bergen

speditør 3 - bergen -> meg

Fikk fatt i sjåføren omsider og i dag eller i morra får jeg de :D

Hvorfor bruke så mange speditører? Blir ikke det veldig dyrt? Ta kontakt med Kuehne + Nagel neste gang, så tar de sikkert hele jobben. De har kontor på Flesland.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte hele "turen" med speditør 1, men de har brukt en ny speditør for norge så har de brukt en ny i bergen som igjen har leid plass hos nestemann :)

Men når jeg skulle finne leveringstidspunkt måtte jeg snakke med hele rekken nedover før sjåføren tilslutt viste når det var snakk om.

(Han ringte forøvrig opp igjen, skal få de i dag!!)

Ble 4800kr for frakt fra england til min trapp, som er;

1x 980kg palle 120x80x200

8x 10kg eske 120x90x15

Som privatkunde tror ikke jeg at jeg finner det særlig mye billigere.

edit:

så da blir det nok bilder iløpet av kvelden når alt er bært i hus samt jeg har fått en pust i bakken etter drasset over et tonn.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Fikk rekrutert 2stk for bærehjelp ja :)

Har fått alt innendørs samt sortert i bunker etter 1u,2u samt tja resten :D

Pallen med servere etter de første 7-8 var plukket av.

post-175846-0-27046500-1320169432_thumb.jpg

Nå skal jeg ha en kald julebrus samt se nye episoden av house m.d. så skal jeg få tatt et par bilder fra de stablet opp inne samt gjerne fått startet teste de første i kveld.

Lenke til kommentar

Har noen Cisco L3 3560-er å selge og, men har ikke lagt de ut for salg enda - litt vondt å selge Cisco-stæsj. Har også en NetGear ProSafe VPN-brannmur (2*WAN + Gbit LAN) som skal vekk.

Dette ble veldig off topic. FLERE BILDER FOLKENS :D

Lenke til kommentar

Skal få lagt ut litt bilder i dag etter jobb :D

Skulle egentlig tatt de i går men klarte legge igjen mobilen på jobb som er eneste kameraet jeg har.

Switcher er sånt som hoper seg opp ja :)

Jeg har fortsatt en grei stabel med Slike DXS-3326GSR liggende.

24x sfp, 10gbit stacking, software lisenser, garanti til 2016,uåpnet ++ og fortsatt sitter jeg igjen med flere når jeg har hatt de priset til 6000kr stk :(

Samme med cisco generelt egentlig, har en 30liters kasse fylt ca til randen med wic/nm/sfp/gbics/kabler.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...