cruzader Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Ikke lenge til jeg får klørne mine i serverne nå Fikk fakturaen på moms samt ørten gebyr i dag, så anslo de 1-2dager før levering. Endret 28. oktober 2011 av cruzader Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Mtp. navnet på tråden håper jeg du tar bilder! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Joda blir nok et par bilder når jeg får de i hus Etter speditøren sin momsfaktura er det 3,5kubikk med utstyr, så blir nok et par pene stabler på soverommet hehe Glad jeg har leilighet på gateplan da, skal bære 980kg fra 2paller utenfor og inn... Endret 28. oktober 2011 av cruzader 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hadde en bærerunde på 150kg med nettverksutstyr/smårack fra gateplan og opp i 5. etasje tidligere i uka. Worth it! Blir nok verdt det for din del og, cruzader. --- Ingen her som er interessert i å kjøpe et 10u rackskap i Oslo? Kan selge det fro 800,-. Ikke en ripe i det enda, pakket det opp av plast for noen dager siden Endret 29. oktober 2011 av µp1is Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hvor dypt er det? 10u rack hadde passet perfekt til filservern min som med arrays+ups er 10u. Men jeg er i bergen, er vel gjerne større enn hva posten liker. vurderte en 10-12u flight case men hadde sett bedre ut med et faktisk rack Endret 29. oktober 2011 av cruzader Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 cruz: Skal være plass til 50cm dype enheter, noe som kan være for kort for servere. Har også kun rackfeste forran, og ikke bak. Tror ikke det er verdt å sende det til bergen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var ikke lett finne ut når jeg får serverne gitt. speditør 1 - england-> oslo speditør 2 - oslo -> bergen speditør 3 - bergen -> meg Fikk fatt i sjåføren omsider og i dag eller i morra får jeg de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var ikke lett finne ut når jeg får serverne gitt. speditør 1 - england-> oslo speditør 2 - oslo -> bergen speditør 3 - bergen -> meg Fikk fatt i sjåføren omsider og i dag eller i morra får jeg de Hvorfor bruke så mange speditører? Blir ikke det veldig dyrt? Ta kontakt med Kuehne + Nagel neste gang, så tar de sikkert hele jobben. De har kontor på Flesland. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg bestilte hele "turen" med speditør 1, men de har brukt en ny speditør for norge så har de brukt en ny i bergen som igjen har leid plass hos nestemann Men når jeg skulle finne leveringstidspunkt måtte jeg snakke med hele rekken nedover før sjåføren tilslutt viste når det var snakk om. (Han ringte forøvrig opp igjen, skal få de i dag!!) Ble 4800kr for frakt fra england til min trapp, som er; 1x 980kg palle 120x80x200 8x 10kg eske 120x90x15 Som privatkunde tror ikke jeg at jeg finner det særlig mye billigere. edit: så da blir det nok bilder iløpet av kvelden når alt er bært i hus samt jeg har fått en pust i bakken etter drasset over et tonn. Endret 1. november 2011 av cruzader Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Haha håper du har noen kompiser som kan bidra med litt løftekraft! Ser frem til bilder! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk rekrutert 2stk for bærehjelp ja Har fått alt innendørs samt sortert i bunker etter 1u,2u samt tja resten Pallen med servere etter de første 7-8 var plukket av. Nå skal jeg ha en kald julebrus samt se nye episoden av house m.d. så skal jeg få tatt et par bilder fra de stablet opp inne samt gjerne fått startet teste de første i kveld. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ikke direkte en server, men ikke så langt unna heller: Mye av det blir solgt nå etterhvert, men skal ihvertfall ta vare på tre Cisco L3-switcher++ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvor blir dette solgt? 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31581514 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31600420 Hadde kjøpt litt sjøl om jeg hadde hatt penger ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har noen Cisco L3 3560-er å selge og, men har ikke lagt de ut for salg enda - litt vondt å selge Cisco-stæsj. Har også en NetGear ProSafe VPN-brannmur (2*WAN + Gbit LAN) som skal vekk. Dette ble veldig off topic. FLERE BILDER FOLKENS Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Skal få lagt ut litt bilder i dag etter jobb Skulle egentlig tatt de i går men klarte legge igjen mobilen på jobb som er eneste kameraet jeg har. Switcher er sånt som hoper seg opp ja Jeg har fortsatt en grei stabel med Slike DXS-3326GSR liggende. 24x sfp, 10gbit stacking, software lisenser, garanti til 2016,uåpnet ++ og fortsatt sitter jeg igjen med flere når jeg har hatt de priset til 6000kr stk Samme med cisco generelt egentlig, har en 30liters kasse fylt ca til randen med wic/nm/sfp/gbics/kabler. Endret 4. november 2011 av cruzader Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Cruzader: Hadde jeg ikke vært så Cisco-fanboy så hadde jeg muligens slått til på en av de fine switchene dine - ikke dårlige saker. Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det virker som du har en fuckload av servere og nettverksutstyr, Cruzader. Hva med et familiebilde av alt som er i bruk? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå