Gå til innhold

reklamer for ditt eget band!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et band som heter "Avsagd mopp" foreløpig:P spiller noe 80 talls greier...hard rock ;) bestående av en på bass, en på trommer, pluss jeg og en annen fyr på gitar.

 

eller så har jeg "the fredrik band"....et enmannsband med ja.....meg:P jeg spiller gitar, bass, trommer, keyboard å hva som ellers trengs. spiller inn på pcen min her. kjøpt noe utstyr, men burde hatt en mikrofon og forforsterker.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Fade Out er et band med heavyrock stiler her og der. Spiller for det meste egenkomponert musikk.

 

Er et Rock / Hard Rock band fra Orkdal som liker å spille sammen. Gruppen ble opprettet i 2005, ved ren tilfeldighet rundt en skoleforestilling. Komponerer både tekst og melodi selv. Bandet er også lokale MOT-ambassadører. Har vært oppvarmingsband til Nazareth, MGP 2011 i Ørland og har spilt på festival i Serbia.

 

-Marius Width, vokal

-Johan Flønes, bass

-Kristoffer Evjen Ekli, gitar/backup vokal

-Kristian Raanes, gitar/backup vokal

-Mathias Metlid, gitar/backup vokal

-Martin Raanes, trommer

 

 

Nettadresse: http://www.facebook.com/FadeOutTheRockBand?sk=app_178091127385

 

Anbefales å sjekke ut!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Odd Fellow's rest

 

366359.jpg

 

 

Navn: Odd Fellow's rest

Genere: Country • Blues • Rock • Western • Bluegrass

Sider: Urørt, Facebook side

 

Historie: I det solen gikk ned, bak fjellet et sted. Tittet en mann frem, og lette etter en venn. Mannen hadde tatt banjo'en fatt, og trengte en bassist i natt. For blågress og køntri han ville ha nå...men ingen å spille med han så. Da tok han bena og strengen fatt, og løp til nærmeste studio att. Der fant han en tjukk en svær og fin. Men også to andre som slet med et rim. Mannen kom med rimet, og stemningen ble stor...etterpå delte de kaffe rundt et bord. Der ble det kommet til enighet, at bandet skulle spille musikk du vet. Det var ikke mere punk og alene-hjemme fest, nå la pøblene om og ble kalt Odd Fellow's Rest.

If Country is music, then falling from a roof is transportation!

Endret av kans
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...