jondaeh Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er i ferd med å kjøpe meg mitt første digitalkamera, og valget står i bunn og grunn mellom tre kameraer. Canon Powershot A540 Fuji Finepix F650 Canon Ixus 800 Har prøvd å gjøre litt research på nettet etter tester av de to første, men har ikke vært all verden å finne. Jeg vet at Fuji kameraet har vunnet en test mot Powershot, men det er vel mye på grunn av størrelsen på kameraet. Dette betyr ikke all verden for meg, det går jo å putte det i en nohalig stor innerlomme.. Tok også med Ixus kameraet også, da jeg har sett at det har fått litt skryt for bildekvaliteten, og kunne likt og hørt litt meninger om dette mot de to andre. Selv om jeg er nybegynner, vil jeg gjerne ha litt manuelle innstillinger som jeg kan prøve meg frem med. Dette og bildekvaliteten er nok det jeg ser på som viktigste kriterie. Så mitt spørsmål er: Hvilket av disse kameraene vil gi meg mest for pengene, av hensyn til de overnevnte kriteriene? Jon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå