Sempai Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg finner ikke drivere til GeForce Go 6600 på Nvidia sin hjemmeside. Noen som kan hjelpe meg? Link? Mvh. Sempai Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Laptopvideo2go har driverne du trenger. Bruker versjon 84.25 selv. Fikk dårligere ytelse med nyere drivere. Husk å last ned .inf-filen til driveren også. Du må kopiere denne inn i mappen med driverne etter at du har pakket de ut for at installasjonen skal fungere. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hei, og takk for info! Jeg får opp følgende melding: "nVidia setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit.", men det er vel derfor jeg skal bruke INF filen. Stemmer dette? Jeg installerer de nyeste driverne i håp om å kunne spille Gothic 3. Mvh. Sempai Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, du må bruke .inf-filen. Selv fikk jeg mye dårligere ytelse med de nyeste driverne. Prøvde for en stund siden. Etter litt leting på nettet fant jeg ut at 84.25 fikk mest skryt. Nyere er ikke nødvendigvis bedre. Go 6600 begynner å bli gammelt nå. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Takk for info. La inn de nyeste driverne. Skal teste resultatet på 3dmark for å se om det er verdt å legge inn eldre drivere... Uansett så synes jeg det er rart at Nvidia ikke lager drivere til samtlige skjermkort... Mvh. Sempai Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Takk for info. La inn de nyeste driverne. Skal teste resultatet på 3dmark for å se om det er verdt å legge inn eldre drivere... Uansett så synes jeg det er rart at Nvidia ikke lager drivere til samtlige skjermkort... Mvh. Sempai 7367245[/snapback] Når det gjelder skjermkort til bærbare har nVidia tradisjonelt ikke hatt drivere tilgjengelig. Dette fordi bærbarprodusenten tildels gjør modifikasjoner knyttet til HW og drivere. Så drivere har kun vært tilgjengelig fra produsent (bærbar) eller nettsteder som har generelle drivere som også fungerer på bærbare. Ser ut til at det er endret fra GeForce Go 7 serien. Min erfaring fra flere ulike Go-løsninger er at generelle ForceWare drivere i mange tilfeller virker, men ikke nødvendigvis den nyeste. Må også søke litt for å finne hva som virker på den spesifikke maskina. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Takk for info. La inn de nyeste driverne. Skal teste resultatet på 3dmark for å se om det er verdt å legge inn eldre drivere... Uansett så synes jeg det er rart at Nvidia ikke lager drivere til samtlige skjermkort... Mvh. Sempai 7367245[/snapback] Nvidia lager drivere til samtlige kort, det er bare det at de lar laptop produsenten redigere disse som de vil. Ofte forandrer de også på den interne biosen i skjermkortet slik at Nvidias drivere har problemer med å finne kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå