Armageddon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Har holdt på en god stund for å få hundre prosent. I dag trodde jeg at jeg hadde klart det, men har bare 98,93% igjen. Blir vel ganske dumt å spørre om hva jeg ikke har gjort. Er det noen gjengangere hvor folk har glemt noe? Har gjort alle race, lært alle fightegreiene, gjort skytebanen (som var vanskelig!), og gjort alle småjobbene. Noe jeg ikke har gjort er unique jumps, men jeg leste i en guide at det ikke var nødvendig. Noen som har noen tips? Jeg har gjort alt på denne siden hvertfall. Endret 26. november 2006 av Armageddon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Har fått det til nå, var et race jeg ikke hadde tatt. Må si belønningen for å få til 100% er heller dårlig.. "Jippii, en tanks og et fly ved huset mitt." Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor lang tid brukte du? Brukte du cheats eller spilte du ordentlig? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hahaha, at du orka, begynte litt på det der jeg og, men ble alt for fort lei. Hadee 92% eller noe rundt der en plass tror jeg det var. Hvilken tanks og fly får du? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Prøv dette programmet. Det viser hva du mangler. Jeg regner med at du ikke har brukt koder, for da går det ikke ann å få 100%. edit: så ikke at du hadde klart det. Endret 27. november 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Har spillet på PS2 .. Jeg har jo drevet med dette i en stund, over kortere perioder. Men jeg har litt over 61 timer played på den saven. Tror jeg begynte i sommer en gang. Det er jo underholding å gjøre det, men jeg begynner å bli litt lei av spillet nå da. Blir en stund før jeg fyrer det opp igjen tror jeg. Man får en Rhino/tanks og en harrier på et hustak ved huset ditt. Pluss at man får fullt med respect og økt sexappeal, men det er ikke verdt en dritt. Ah, så får man 1.000.000$. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva forventer folk egentlig av å få 100%? Et nytt spill eller noe? En tanks og en Hydra er da noe av det beste du kan få i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå