Gå til innhold

CS - CD-Key Already in use ????

WebKnight

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt CS pakken, det samme har en kompis av meg gjort - Men når en av oss er inne på en server kommer ikke den andre inn!?

Hvordan kan det gå an. Testa det nettop, først var jeg inne og han forsøkte å komme inn på serveren men fikk beskjed om CD Key in use, så gikk jeg ut av serveren, da kom han inn uten prob, men da kom ikke jeg inn igjen med samme feilmelding :eek:(

Og IKKE kom med noe warez drittkommentar - hadde jeg hatt en (ulovlig) kopi av et spill ville jeg ikke vært så dum og postet problemer om det i dette forumet :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, vi har ikke samme Key, begge har kjøpt pakken. Tror ikke det kan være noen andre som bruker key'en, for vi kommer jo inn hver for oss for å si det sånn, jeg kommer inn når han ikke er på serveren og omvendt. Utrolig bittert og ha kjøpt et spill så skjer slikt...

..ingen som har noen formening om hva det kan være??

Ha en skjønn helg alle sammen!

Lenke til kommentar

Sjekk key her under regedit :

HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveHalf-LifeSettingskey

Så er dere sikker på at dere har forskjelling key.

Og dere kan selfølgelig forandre denne keyen til en annen som virker.

[ Denne Melding var redigert av: zup på 2002-11-16 00:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 23:57, skrev sjefen_:

pleier det ikke å være med to cd-key'er i slike pakker, en til half-life og en til cs (var i allefall det før), begge skal virke

Jo det er riktig det. Kan man bruke HL Key'en på CS retail versjonen (den man ikke legger HL i bunnen for å kunne spille) eller må man da legge inn HL først og kjøre CS mod ??

Lenke til kommentar

ikke bare sjekk det ene stedet.. da jeg sist byttet CD-key så hadde jeg den gamle CD-keyen på 4-5 andre steder i reg. Dette fant ikke jeg ut med en gang, så den hente at det kom this key is allready in use hos meg og.. jeg søkte etter min bror sin CD-Key og den dukket opp 5 ganger på min maskin, bytta alle og så hadde jeg min egen... ikke spør meg hvorfor den er oppgitt 5 ganger.

Bare søk etter CD-keyene deres, og finner du kameraten din sin CD-key på din maskin, bytt den ut med din egen.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde det samme for litt siden.

Jeg har to hovedteorier.

1. CS ormen tok den. Dvs viruset som stjeler hl cd-keyer og sender dem til skaperen av viruset.

2. som nevnt over, en tjuvradd av en butikkansatt har skrevet den ned.

Heldigvis har jeg tre hl keyer, to som er mine egne, så det er ikke noe problem for meg, bare litt irriterende.

Lenke til kommentar

hvis alt klikker, så kan du jo bare finne en eller annen udugelig cs- cdkey generator og lage omtrent 40 tusen keys. så er d bare å prøve seg frem. :razz:

som sagt i bibelen "let så skal du finne, hilsen jesus"

jeg har kjøpt min, men av og til kommer det en eller annen frekk liten jævel som bruker min key. om cs hadde vært gratis, hadde vi alle sluppet dette problemet, og dette emnet hadde aldri vært satt opp. men, men, om månen hadde vært laget av ost, så hadde vi jo gjerne spist den, hadde vi ikke???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...