Gå til innhold

hvilket fotball sko?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med disse? http://unisport.dk/index.hkb?page=Produkt&...ri=222&id=22014

Eller andre Nike Air Legend?

Vet du må bestille fra dansk side, men tror ikke prisen blir så mye over 1500 hvis du regner med frakt.( Vet ikke hvor mye det koster i frakt fra unisport)

Du har jo også Adidas +F50 Tunit...eller Adidas Absolute...

Jeg må beklage, men jeg kan ingen norske sider der du kan bestille fotballsko.

Men det er vel en eller annen sports butikk i nærheten som du kan kjøpe i?

Lenke til kommentar

helt feil, C. Ronaldo Bruker ikke de rød vapor, han bruker de svarte... Men annbefaler deg gå inn på nike.no og ta en titt på Supreme skoa , det er knallgode sko, bruker dem selv :D Eller de nye til Ronaldinho, de svarte ser okey ut, men syns det er helt feil å kjøpe fotballsko for den grunn at det er en god fotballspiller, det beste er å prøve sko å se hvem du syns er mest konfortabel. Og tilbake til vapor skoa, syns jeg de er dårlige, greit dem er lette, og så blir man lett skada pga de skoene.

Men lykke til med kjøpet:)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Ang. sko så er det mye avhengig av hvilken form foten din har. Har du brukt Vapor før, vil jeg anbefale deg å fortsette med det.

Du kan jo sjekke torshovsport.no, eller noe liknende, hvis du skal kjøpe fra Norge.

Ellers vil jeg anbefale Kitbag, prodirectsoccer eller unisport.

Og tilbake til vapor skoa, syns jeg de er dårlige, greit dem er lette, men den har ikke så god ballfølelse og så blir man lett skada pga de skoene.

7366974[/snapback]

Ikke god ballfølelse? Hvor i all verden har du det fra? Vapor er jo lagd for ballfølelse. De er tynn og lett, for å få best mulig kontroll på ballen. Skjønner ikke hvordan man kan si noe annet. Foresten blir man ikke enklere skada av skoen enn andre sko, hvis den passer til foten din, annet enn hvis du blir tråkka på, fordi de er såpass tynn som de er.

Lenke til kommentar
helt feil, C. Ronaldo Bruker ikke de rød vapor, han bruker de svarte... Men annbefaler deg gå inn på nike.no og ta en titt på Supreme skoa , det er knallgode sko, bruker dem selv :D Eller de nye til Ronaldinho, de svarte ser okey ut, men syns det er helt feil å kjøpe fotballsko for den grunn at det er en god fotballspiller, det beste er å prøve sko å se hvem du syns er mest konfortabel. Og tilbake til vapor skoa, syns jeg de er dårlige, greit dem er lette,  og så blir man lett skada pga de skoene.

7366974[/snapback]

jeg kjøper ikke sko pga ronaldinho har de. jeg hadde vapor i 2 uker og mista de

Lenke til kommentar
Ang. sko så er det mye avhengig av hvilken form foten din har. Har du brukt Vapor før, vil jeg anbefale deg å fortsette med det.

Du kan jo sjekke torshovsport.no, eller noe liknende, hvis du skal kjøpe fra Norge.

Ellers vil jeg anbefale Kitbag, prodirectsoccer eller unisport.

Og tilbake til vapor skoa, syns jeg de er dårlige, greit dem er lette, men den har ikke så god ballfølelse og så blir man lett skada pga de skoene.

7366974[/snapback]

Ikke god ballfølelse? Hvor i all verden har du det fra? Vapor er jo lagd for ballfølelse. De er tynn og lett, for å få best mulig kontroll på ballen. Skjønner ikke hvordan man kan si noe annet. Foresten blir man ikke enklere skada av skoen enn andre sko, hvis den passer til foten din, annet enn hvis du blir tråkka på, fordi de er såpass tynn som de er.

7367015[/snapback]

må jeg betale moms fra danmark? hvor mye ca er frakta på?

Lenke til kommentar
må jeg betale moms fra danmark? hvor mye ca er frakta på?

7369189[/snapback]

Frakt er vel på et par hundre kroner.. Tør påstå man må betale moms ja, men er du heldig slipper du toll, og da koster skoene 300 mindre.. Slik som nå er det tilbud på absolute til 1,3k. Slipper du toll da må du ut med rundt 1500.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...