Gå til innhold

Ny pc inmat for pcgamer.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal sette sammen en ny gamer pc. Jeg har mye av utstyret fra før av, det eneste jeg mangler er:

* Hovedkort

*CPU

*Minne

*Grafikk kort

*PSU

Jeg er ute etter up to date deler så jeg kan benytte denne pc'n til de nyeste spill og evt titler som kommer ut i framtiden.

Kan dere sette sammen et eksempel til meg? Makspris 6-7 000kr.

Andreas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal sette sammen en ny gamer pc. Jeg har mye av utstyret fra før av, det eneste jeg mangler er:

* Hovedkort

*CPU

*Minne

*Grafikk kort

*PSU

Jeg er ute etter up to date deler så jeg kan benytte denne pc'n til de nyeste spill og evt titler som kommer ut i framtiden.

Kan dere sette sammen et eksempel til meg? Makspris 6-7 000kr.

Andreas.

7364656[/snapback]

bare skjermkortet koster 5k men det er jo det beste da:=)

Lenke til kommentar
Hve med dette?

Dette er omtrent det beste du får i denne prisklassen for tiden. Men hvis du vil clocke, bør du gå for raskere minne.

7364729[/snapback]

Veldig bra oppsett etter min mening. :) Trådstarter burde absolutt vurdere dette oppsettet.

Mvh Erling

7364748[/snapback]

Ja jeg også syntes dette så veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Du får nok en del mer for pengene hvis du venter til en gang utpå nyåret, når r600 har kommet ut og Nvidia sikkert også har lansert et par nye kort. Men sånn er det vel i bunn og grunn alltid. Trenger du ny pc nå, er det bare å kjøpe. Men hvis ikke, så taper du i alle fall ikke noe på å vente litt.

Lenke til kommentar
Hei, takker for såpass mye gode svar :)

Kan si det sånn at vi kan fjerne PSU, og heller satse på et dyrere og sterkere skjermkort, hva ville dere da anbefale meg til oppsett?

Andreas

7365360[/snapback]

GeForce 8800GTS?

Hvis du har råd, da...

7365638[/snapback]

hvorfor gts når du kan kjøpe gtx?

7382768[/snapback]

Fordi det koster over 5000 kroner. Men har man råd, så....

Lenke til kommentar

takk for mange gode svar, grunnen til at jeg ikke søker "the best of the best" er for at behovet mitt er ikke så stort for det beste, derfor søker jeg bra grafikk, men ikke nødvendigvis det villleste:)

Andreas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...