Gå til innhold

Kulturo: Gwen Stefani tilbake til No Doubt

Pysj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikken til Gwen Stefani har jeg ikke så mye til overs for, men No Doubt var/er et ganske ok band. Hun har jo også vist at hun kan mestre flere stilarter gjennom solokarrieren, noe du skal lete lenge etter innen popmusikk.

Og bare så det er sagt, ingen, absolutt ingen, burde være hengt for noe som anngår musikk, selv ikke Jahn Teigen!

Lenke til kommentar

Gwen er skamdeilig da :love:

Men soloplatene hennes (har bare hørt den første...) er neppe egnet til å gjøre henne til en ny Madonna (selv om den første nærmest hadde 10 potensielle hitsingler men manglet mye på å være et helstøpt album med sammenheng), så et nytt album med No Doubt ser jeg frem til.

Hadde vært moro om de gikk litt tilbake til ska-røttene sine slik de hadde på førstealbumet før de slo ordentlig igjennom.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Jupp. jeg har faktisk No doubt albumet =) jeg digger "trapped in a box"

Syns hun hadde mange flotte hits på plate nr 1. skal godt gjøres å lage et helstpøt album med sammenheng (som du så flott sier Nonsens:)) på 1. første som soloartist.

Hennes 2. soloalbum kommer ikke før 4. desember var det vel?

Men, gwen var jo gift med en av gutta i no doubt, eller? og var det ikke en som stakk av?

Lenke til kommentar
Og bare så det er sagt, ingen, absolutt ingen, burde være hengt for noe som anngår musikk, selv ikke Jahn Teigen!

7366079[/snapback]

Nei nei, selvsagt. Det er jo heller ingen som kan hindre folk i å lage t.d. trance heller, og takk og pris for det, vi har jo ytringsfrihet her i landet/mange vestlige land, og det innebærer jo selvsagt også at man kan lage hva slags musikk man ønsker.

Lenke til kommentar
Syns hun hadde mange flotte hits på plate nr 1. skal godt gjøres å lage et helstpøt album med sammenheng (som du så flott sier Nonsens:)) på 1. første som soloartist.

7366262[/snapback]

Jepp - mye bra låter der - men jeg har liksom inntrykket at poenget var å lage en plate med masse potensielle 'enkelthits' og ikke et 'ordentlig' album med et felles tema/sound på en måte :)

No Doubt albumet er supert ja - digger det :) Sjekk videoen til trapped in a box på youtube f.eks. - hun er jo virkelig ung og litt annerledes der.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Litt 'synd' at Don't Speak ble en slik monsterhit - den skiller seg jo ganske mye fra resten av de langt kjappere låtene på Tragic Kingdom-albumet. Er nok mange som forbinder No Doubt hovedsaklig med den låten.

Litt samme skjebne som 4 Non Blondes kanskje? Alle husker jo superballaden What's Up mens resten av albumet jo var 10x tøffere og hardere :)

Lenke til kommentar
Litt 'synd' at Don't Speak ble en slik monsterhit - den skiller seg jo ganske mye fra resten av de langt kjappere låtene på Tragic Kingdom-albumet. Er nok mange som forbinder No Doubt hovedsaklig med den låten.

Litt samme skjebne som 4 Non Blondes kanskje? Alle husker jo superballaden What's Up mens resten av albumet jo var 10x tøffere og hardere :)

7366692[/snapback]

Resten av albumet er jo godlike: spiderwebs, excuse me mr, just a girl, sixteen, sunday morning, world go around og tragic kingdom.

Hehe, jeg kunne vel egentlig bare lista hele tracklisten :whistle:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...