Gå til innhold

Vansker med N DS Lite, tror jeg?

SWRT91

Anbefalte innlegg

Dette du skal lese nå er ikke et problem eller at den er ødelagt på en eller annen måte bare at jeg kanskje burde si ifra til den butikken jeg kjøpte den i.

Det er vanskelig å forklare?! Ingen av disse bekymrer meg, men det er de skulderknappene som jeg er litt usikkerpå.

Jeg har noen spørsmøl om nintendo ds lite.

Er det noen som har noe problemer med skulderknappene med at de er litt løsepå en måte. Man kan forsiktig trykke på de så trykke hardt en gang til og det er da dr brukes. akkuratt som om de er slitt. ikke at den er ødelagt, men jeg lurer på om dette er normalt?

Og volum justeringen funker helt fint, men er litt løs på en måte. ikke at den skifter lyd av seg selv eller ikke funker men når man tar på den merker man at den er vingler litt på en måte. samme med power, men det er bare så vidt.

SVAR MEG PLISS, ER DETTE NORMALT?? ER DET BARE FORDI.......?? :ph34r:

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha ha, jeg skjønte ikke bæret når jeg leste det første gang. Men når jeg tok fram min egen DS Lite så skjønte jeg hva du mente. Det er slik på min også, det er nok helt normalt, slapp av. Det er forsovet slik med nesten alle knappene. De vingler litt. Nintendo fant vel ut at de skulle være litt smarte og innoative, og istede lage myke og litt bøyelige knapper; i stede for harde klikkeknapper.

Håper jeg fikk roet deg ned litt :tease:

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg skjønte ikke bæret når jeg leste det første gang. Men når jeg tok fram min egen DS Lite så skjønte jeg hva du mente. Det er slik på min også, det er nok helt normalt, slapp av. Det er forsovet slik med nesten alle knappene. De vingler litt. Nintendo fant vel ut at de skulle være litt smarte og innoative, og istede lage myke og litt bøyelige knapper; i stede for harde klikkeknapper.

Håper jeg fikk roet deg ned litt :tease:

7365961[/snapback]

Ja, der ble jeg roet ned, men kan den bli ødelagt etterhvert hvis man bruker den?

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg ikke har fulgt med helt, men her er jeg!

Min DS er svart, og skulle noen av knappene MINE bli ødelagt under en vanlig norsk spilleøkt, så skal nok butikken få med meg å høre ja; slik gjelder det på absolutt alle vanlige produkter man kjøper i butikken; men ærlig talt så tviler jeg på at det er noen ekstra fare med disse typer knapper enn hos vanlige harde klikkeknapper man ellers er i kontakt med. Såpass stoler jeg på Nintendo.

Jeg vil nesten si at det er litt slik som du beskriver på alle knappene, en liten essens liksom, men mest på skulderknappene og volumknappen som du henvender deg til, det er jeg enig i. Mest like er i alle fall A, B, Y og X-knappene, og minst power-knappen. Håper dette hjelper litt. Vil være alt for ille om man skal gå rundt å bekymre seg for den kjære DS'en sin :)

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Sitter og fikler med DSen min nå. Jeg må innrømme at alle knappene virker faste og fine. Kanskje vi har forskjellige definisjoner på hva som er løs og hva som er fast. Men ingen av knappene virker unormalt løse.

Tror nok ikke du har noe å bekymre deg for.

Lenke til kommentar
Sorry for at jeg ikke har fulgt med helt, men her er jeg!

Min DS er svart, og skulle noen av knappene MINE bli ødelagt under en vanlig norsk spilleøkt, så skal nok butikken få med meg å høre ja; slik gjelder det på absolutt alle vanlige produkter man kjøper i butikken; men ærlig talt så tviler jeg på at det er noen ekstra fare med disse typer knapper enn hos vanlige harde klikkeknapper man ellers er i kontakt med. Såpass stoler jeg på Nintendo.

Jeg vil nesten si at det er litt slik som du beskriver på alle knappene, en liten essens liksom, men mest på skulderknappene og volumknappen som du henvender deg til, det er jeg enig i. Mest like er i alle fall A, B, Y og X-knappene, og minst power-knappen. Håper dette hjelper litt. Vil være alt for ille om man skal gå rundt å bekymre seg for den kjære DS'en sin :)

7371311[/snapback]

Hvis garantien har gått og den blir ødelagt, tror du dette blir fikset eller må man da ha forsikring. Men det er ikke noe man vil ha på en sånn forsikringa koster like mye som en ny ds lite. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for å kan bruke skulderknappene mer. Det er bare de jeg var litt skeptisk for. De andre lurte jeg bare på om var normalt. Men det er bare litt på power knappen og volum.

Lenke til kommentar

Heh, om garantien går ut? Aj, den var litt verre. Du har jo en viss rett på å få den reparert, men her må man forsikre seg for at kostnaddene for en eventuell reperasjon ikke blir FOR mye. En muntlig avtale burde være nok for dette, ellers så gir du mmeg en call og vi lager sammen en anti-den-butikken-detgjelder-kampanje og bringer dem i grøfta :!:

Men, skulle tro at den garantien ikke er noe mindre enn 3 år Det er en del butikker/bedrifter som prøver seg på mindre garanti, men norsk lov sier ikke mindre enn 3 år på alle vanlige produkter kjøpt i norske butikker, det VET jeg. Angående forsikring tror jeg det faktisk ikke er mulig, for liten verdi :ermm:

Men, hva er det med MEG da, her jabber jeg om en liten DS Lite som om det var en 100.000 kroners CRT projektor eller lignende!

Vel vel, du fikk jo svar på det du lurte på, og jeg vil selv påstå at din DS Lite ikke er et fnugg mer i ustand enn alle de andre. Alt er ok og vi kan fortsette å spille Metroid Prime, Mario eller hva det nå enn skulle være. Uansett hyggelig å være til hjelp :D

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Allright! Seff er mai best (RIM!):!:

Nå ja, det er mye sunn fornuft blandet med Samfunnsfag fra førstetrinn i videregående (som jo ruler i :w00t: ) .

Nei da, du trenger ikke bekymre deg for at det er en snål gammel tulling med professorgrad i Nintendo DS Lite og norsk kjøpsrett :tease:

Er en sunn og frisk kjekk kar "in the sweet sixteens" som er lett å ha med å gjøre :yes:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...