EJN Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Mottok akkurat en link fra en i kontaktlisten min på MSN. Linken sluttet på .jpg, men da jeg åpnet linken så adressefeltet ut til å endre seg til .pif. Bruker Mac, så ingenting skjedde meg, men jeg fant det litt suspekt, så jeg tok printscreen av MSNmeldingen og slenger opp her i tilfelle det er shady greier bak. Endret 26. november 2006 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Det der er virus ja. (sender automatisk ut link, uten at han/hun vet det) Endret 26. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Får også sånne av og til men åpner de aldri, spesielt ikke om det ikke er avtalt at det skal sendes noen og at dette dukker opp som første post så garantert virus. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Mange i kontaktlista mi som har dette på sidenicket sitt: Ikke trykk på siden jeg sender, det er ikke meg. Nå vet jeg hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå