ShawnMaillot Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Min nye 22"Packard Bell Maestro viser bilde ved oppstart men blir sort etter tre-fire sekunder, også når jeg slår den av og på. Har prøvd to forskjellige maskiner, men samme på begge. Har prøvd både DVI og analog påkobling. Hvis jeg lyser med lommelykt på skjermen ser jeg at det er bilde der og man kan bruke musa, men skjermen lyser ikke opp selv om man beveger mus/bruker tastatur. Supporten deres hadde ingen løsning. Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Når du ser bilde ved å lyse på den, må jo baklysene være av på en eller annen måte, og kan ikke tenke meg noen annen grunn til at bare baklysene skulle gå av enn at skjermen er feilvare. Edit: Mulig det er en slags standby modus eller noe, siden den jo starter opp litt før den skrur seg av. Endret 26. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
ShawnMaillot Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Byttet skjermen uten problemer hos Siba - men: Skjerm nr. 2 hadde nesten samme problemet! De hyggelige folkene hos Siba ga meg da tilbake pengene og røpet at det hadde vært en del problemer med disse skjermene. Så nå sitter jeg på en ViewSonic 22" som ser mye kulere ut. Siba på Liertoppen opptrådte profft og fortjener skryt, men om Packard Bell får meg i kunderegisteret igjen skal vel mye til... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Flott at du poster her, vi trenger erfringer om de nye 22". Vill du legge PB 22" inn i topic? Hvordan er viewsonicen da? jeg lurer på å kjøpe denne om ikke asus kommer med sin snart. Lenke til kommentar
ShawnMaillot Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Kan du fortelle meg hva/hvor topic er, så skal jeg gjøre det. Ny, som du skjønner. Mye jobb gjør at jeg ikke har fått sett/justert så mye på Viewsonicen enda, men har tatt den i bruk rett ut av esken. Og den funker perfekt. Utvendig er den blank sort med tynn sølvkant rundt. Gir et bra og eksklusivt inntrykk på skrivebordet for den som er interessert i det. Lett å montere. Greit å komme til koblingene bak. Bordstativet er litt pinglete selv om det ser solid ut, og det kunne godt vært mulig å tilte skjermen litt mer bakover. Stativet er så skjørt at man blir litt redd for å knekke noe når man skal stille inn vinkelen på skjermen. Kommer tilbake over helga med mer når jeg har fått kalibrert den osv. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kunne skrevet PB 22" maestro 220W i stedet for ny skjerm som overskrift, er vel kanskje det han mener. (høres ut som om den bruker himla mye strøm, den 220W) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ahh, hadde samme problemet som du hadde med din første skjerm. 'Løste' det på den måten at jeg hoppet på skjermen og kastet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå