eirikronjum Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøver meg på et spørsmål til, jeg: Jeg poster diverse verdier fra asp tekstbokser til SQL. Insert-kommandoen ligger i button_Click. Alt funker greit, untatt når jeg oppdaterer siden (F5). Da postes samme infoen på nytt. Jeg har prøvd diverse remedier. Sette EnablePostBack til False (men det trur jeg blir oversett på tekstbokser?). Legge inn tekstboks.Text=""; etter insert-kommandoen osv osv, men alt postes like herlig. Noen råd? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøver meg på et spørsmål til, jeg: Jeg poster diverse verdier fra asp tekstbokser til SQL. Insert-kommandoen ligger i button_Click. Alt funker greit, untatt når jeg oppdaterer siden (F5). Da postes samme infoen på nytt. Jeg har prøvd diverse remedier. Sette EnablePostBack til False (men det trur jeg blir oversett på tekstbokser?). Legge inn tekstboks.Text=""; etter insert-kommandoen osv osv, men alt postes like herlig. Noen råd? 7364276[/snapback] Sånn er det bare ... Kanskje du skal sette en session variabel som sier at INSERT kommandoen har blitt kjørt? Lenke til kommentar
eirikronjum Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Sånn er det bare ... Kanskje du skal sette en session variabel som sier at INSERT kommandoen har blitt kjørt? 7364340[/snapback] Prøver det! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva med å kjøre en Response.Redirect() etter post-info er mottatt? Da vil du unngå dette problemet.. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva med å kjøre en Response.Redirect() etter post-info er mottatt? Da vil du unngå dette problemet.. 7364489[/snapback] Stemmer, men man har jo bare halvveis unngått det. Det er fortsatt mulig å trykke "back", og dermed ha samme problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå