Gå til innhold

formatering og harddisker..

Beyma

Anbefalte innlegg

jeg har en fijiutsu siemens pc.. der fikk jeg med en windows xp cd. der går det ikke an å velge hvem HD jeg skal insatalere på¨.. hvis jeg har to fysiske forskjellige Hd feks en der xp er på allerede og en med all min musikk og slikt.. hvis jeg da insatllerer xp på nytt da vil den formatere den andre HD og??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle en gang reinstallere Windows på en Fujitsu Siemens PC med en recovery CD som formaterte C: partisjonen og reinstallerte alt som var på PC'en som ny. Den hadde ingen vanlig Windows CD. D: partisjonen ble ikke berørt.

Dette er noen år siden, og det var Windows 98. Det er ikke sikkert det er det samme opplegget på din PC, men det skal være forklart i dokumentasjonen. Hvis du fikk med en vanlig XP CD skal det være mulig å bestemme hvilken partisjon du skal legge inn XP på.

Lenke til kommentar
Jeg skulle en gang reinstallere Windows på en Fujitsu Siemens PC med en recovery CD som formaterte C: partisjonen og reinstallerte alt som var på PC'en som ny. Den hadde ingen vanlig Windows CD. D: partisjonen ble ikke berørt.

Dette er noen år siden, og det var Windows 98. Det er ikke sikkert det er det samme opplegget på din PC, men det skal være forklart i dokumentasjonen. Hvis du fikk med en vanlig XP CD skal det være mulig å bestemme hvilken partisjon du skal legge inn XP på.

7365797[/snapback]

Nei.. jeg kan bare velge om jeg skal lage en 10 gb partisjon og installere på den og ha 180 gb i en annen partisjon..

Kunne jeg eventuelt brukt morra mi sin xp cd, men deter en beregnet for hp pc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...