inaktiv000 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Storfekjøtt og paprika eller musehale? Kan vi få en avstemning? Se her for mer info Endret 26. november 2006 av cecolon Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 La heller Barbaren få utvikle en ny Grandiosa, han har jo alt vist oss hvilken utsøkt kokkekunst han kan gjøre i denne tråden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ville selvsagt valgt musehalen Men de som har kjøpt storfekjøtt, får vel kansje resten av musen? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg tror jeg ville gått for storfekjøtt. Hvis jeg får med resten av musa istedenfor den lille halen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det var nok en sabutør fra Big One Jeg vil ha tilbake gammle gode taco Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Uaktuelt.. 7364486[/snapback] Du brøt 14 tegn! Uaktuelt.. [b] [/b] Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 For en pro workaround, almadora... Og iofs greit at jeg gikk for big one på butikken forrige dagen.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Slår ikke Woman finds penis in tomato sauce bottle. Hadde jeg finni en kuk i ketchup flaska mi etter at jeg hadde spist noe med den ketchupen på så tror jeg jeg hadde spydd. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det var nok en sabutør fra Big One 7367187[/snapback] Fordi det foregår mytteri innenfor Stabburet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvorfor får jeg opp lyrikken til "Respekt for Grandiosa" når jeg hørte om det her? Trodde jeg skulle le feil på meg der jeg satte en tidlig lørdags morgen og lese VG, da jeg kom over en artikkel som omhandlet musehale i grandisen. "Har du hørt, har du sett har du sjekka det siste. Det er bare vegetarianere som ikke lar seg friste". Way to go Stabburet. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ingen av delene, sorry Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 æsj Spiste nettopp Grandiosa. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 æsj Spiste nettopp Grandiosa. 7386730[/snapback] Smakte det musetarmer? eller musehode? er neppe farlig, musen er nokk spist for lenge siden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Med tanke på alle hundre tusener Grandiser som konsumeres daglig her i landet, er det like stor sjangse å få den med mus på, som det er å vinne i lotto. Men om kjøttet på pizzaen ser litt mer hårete ut enn vanlig, bør den kanskje ikke spises. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 "Har du hørt, har du sett har du sjekka det siste. Det er bare vegetarianere som ikke lar seg friste". Første gangen jeg hørte den strofen trodde jeg alltid det var slik: "Har du hørt, har du sett har du sjekka det siste. Det er bare vegetarianere som ikke lar seg fiste" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 "Har du hørt, har du sett har du sjekka det siste. Det er bare vegetarianere som ikke lar seg friste". Første gangen jeg hørte den strofen trodde jeg alltid det var slik: "Har du hørt, har du sett har du sjekka det siste. Det er bare vegetarianere som ikke lar seg fiste" 7389416[/snapback] Ja er bare vegetarianere som ikke driver med fisting mens de venter på at en grandis skal bli ferdig. Resten av oss stikker det vi kommer over opp i akterenden de 15 grusomme minuttene det tar å steike en grandis. Noen som har sett Pizzahjulet? Yup, er oppi stompen min, klarte ikke vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå