snowgirl87 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hei. Jeg lurte på om det er noen som vet om det finnes trådløse skjermer i norske nettbutikker? Jeg er egentlig ute etter en trådløs touchscreen skjerm, men vanlig lcd funker og.. Men jeg har ikke sett trådløse skjermer noen plasser Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg mener å ha hørt at dette ikke lar seg gjøre nå pga mengden av data som må overføres. Da måtte det i så fall fungert som en PC som streamer desktopen over på en annen PC i lav oppløsning. Ettersom den eksterne skjermen da må ha en mottaksPC ville dette være meningsløst. Dette er bare spekulasjoner fra min side Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ser ut som om Panasonic toughbook CF-07 og 08 kan være det du leter etter. Ser den ikke i prisguiden, men denne siden kan du se på: http://www.efront.no/index.php?option=com_...ask=view&id=215 10" trådløs touchscreen, koster sikkert hinsides mye. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det der er jo ikke en trådløs skjerm. Er vel mer en trådløs tynnklient ut i fra specs-ene. Trådløse skjermer kan høres ut som en fin ide, men er ikke gjennomførbart i praksis, på grunn av båndbredde som nevnt ovenfor. Singel-link DVI har jo da en båndbredde på 3,7GB/s, og selv med veldig lav oppløsning er det helt umulig å overføre så mye trådløst. I teorien kan man vel kansje få til en dårlig løsning med lav oppløsning, lav fps og generelt dårlig resultat ved å integrere ett skjermkort i den trådløse skjermen. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 En sånn som kjører over citrix eller noe, er vel det neremeste du kommer en trådløs skjerm i praksis. Lenke til kommentar
OrokuSaki Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kansje microsoft gjør som mac, lager skjermer med alle komponentene inni? Det skulle i teorien gå helt fint med tanke på at vi har bærbare pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå