Bone Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann! Noen små generelle spørsmål; Av og til får jeg noen klumper med gull som det står at er fine til å gjøres til penger... Er det noe JEG bør gjøre? Eller skal jeg selge dem? Diverse skins for dyr.. Deers, Wolf, Trolls, Black Trolls... bør jeg samle på den, eller kan jeg selge dem? Av og til så trenger man jo slike.. Finner masse juveler og skatter... Gold calice'er og sånn.. Spare / Selge? ..har bøtter og spann av sånn oppsamlede saker, da jeg ikke tør å selge dem i tilfellet! Men, i Nordmar.. Endurance regenererer jævla treigt.. noe å gjøre med det? Pga kulden? Takk, takk! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis endurance baren er grå så har du sanynligvis blitt angrepet av noe/noen som avgir endurance debuff. Bruk en potion/spell mot weakness. Men faktisk, jeg har hatt noe lignende selv, bare da var ikke baren grå. Eneste som hjalp mot det var å sove. Ikke helt sikker på det med gull-klumpene selv, men hvis du har greit me penger så kan det være lurt å ta vare på skins. Vet aldri hva folk trenger rundt forbi... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nei.. baren er ikke grå.. den går bare treigt.. som om den skulle ha vært grå (for det har den også vært til tider ) Trodde kanskje det var fordi jeg var "kald" .. kanskje det er en liten bug, igjen.. at den BURDE være grå!? Hva er disse "protect against ice" -greiene for noe.. jeg har de på kjeder og ringer.. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vel, det gjør deg mer resistant mot ice-damage. Du kan se hvor resistant du er mot ice/fire osv nedi mot venstre hjørne på Character Overview. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Ja, det har jeg sett... men, så det har altså noe å si for "damage" ..Bare damage? Som ice-balls, og fireballs, osv.. Eller har det noe å si på kroppstemperaturen.. ? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Så vidt jeg har forstått så har det ingenting å si for kroppstemperaturen. Kanskje noen andre kan si noe om dette? Ble litt i tvil nå, hehe. Men tror ikke det står noe om dette i manualen. Endret 26. november 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hmm... Da er det sikkert en bøg.. og endurancebaren min burde være grå.. Takker, i hvert fall! Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hmm... Da er det sikkert en bøg.. og endurancebaren min burde være grå.. Takker, i hvert fall! 7364400[/snapback] Har du brukt en del poeng/herbs for å få mer total endurance? Isåfall er det grunnen.. Den regenererer nemlig ikke en prosent, men en fast mengde om gangen. så da vil den virke utrolig treig om man har litt mye. Jeg har for lengst gått over til å drikke istedet. Har jo ca 400 booze og 200 endurance potions anyway.. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Den går like treigt opp som ned noen ganger. Omtrent samme fart som når du sprinter med "Endurance Of The Wolf". Uten at den er grå altså. Å sove får det som regel til å forsvinne, men ikke alltid. Avogtil hjelper det å loade. Så det virker faktisk ut som en bug. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hmm... Da er det sikkert en bøg.. og endurancebaren min burde være grå.. Takker, i hvert fall! 7364400[/snapback] Har du brukt en del poeng/herbs for å få mer total endurance? Isåfall er det grunnen.. Den regenererer nemlig ikke en prosent, men en fast mengde om gangen. så da vil den virke utrolig treig om man har litt mye. Jeg har for lengst gått over til å drikke istedet. Har jo ca 400 booze og 200 endurance potions anyway.. 7364453[/snapback] Okei... har ikke brukt noe poeng på endurance... dette skjedde "over natten" for å si det slik.. Først så fungerte den fint.. men, ikke så lenge etter at jeg entred Nordmar via Faring, så ble den slik... mulig jeg har vært borti et dyr, eller noe.. også har ikke baren blitt grå, men bare resultatet.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hmm... Da er det sikkert en bøg.. og endurancebaren min burde være grå.. Takker, i hvert fall! 7364400[/snapback] Har du brukt en del poeng/herbs for å få mer total endurance? Isåfall er det grunnen.. Den regenererer nemlig ikke en prosent, men en fast mengde om gangen. så da vil den virke utrolig treig om man har litt mye. Jeg har for lengst gått over til å drikke istedet. Har jo ca 400 booze og 200 endurance potions anyway.. 7364453[/snapback] Okei... har ikke brukt noe poeng på endurance... dette skjedde "over natten" for å si det slik.. Først så fungerte den fint.. men, ikke så lenge etter at jeg entred Nordmar via Faring, så ble den slik... mulig jeg har vært borti et dyr, eller noe.. også har ikke baren blitt grå, men bare resultatet.. 7364552[/snapback] Jeg løper rundt i disse områdene nå, og kan ikke si jeg har det samme problemet. Alt funker som det gjorde i Faring og tidligere. Har fått bekreftet at endurance blir brukt heftig i ørkenen, men ikke i vinterødet. Har du prøvd å drikke en sånn hvit en med blått kors på? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Japp.. lurer på om det er en bug.. for, av og til så "reloades" den treigt, og av og til så er den normalt, uten at jeg føler at jeg har gjort noe som helst.. Tror rett og slett det er en bug, .. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Sikker på at det ikke har noe med resist cold skillen å gjøre? Husker at dette pleide å skje med meg også, men det begynner å bli en stund siden nå. Har bare antatt at det var resist cold som fikset problemet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Nei, det vet jeg ikke... Det var egentlig det tråden handlet om! Men, det er mye mulig det.. og det jeg trodde, men det var ingen andre her som hadde hørt om noe slikt.. Så.. hvor mye "resist cold" bør jeg ha for at det skal være normalt da? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tenkte i grunnen på den skillen som ligger under "Other skills", men ut i fra bildet i den andre tråden du nettopp opprettet ser det ut til at du har den allerede. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 hmm.. Hvilken skill er det? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den med et bilde av en is/snøkrystall under "other skills". Nummer tre fra venstre. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ah! aha.. Nå husker jeg.. men.. han jeg lærte den av sa noe om at jeg måtte bevege meg mye, for å holde varmen.. er det kanskje på DEN måten av jeg får "fart i sakene" igjen.. og hadde jeg ikke hatt den "resistant to ice", så hadde ikke DET gått heller, kanskje!? Det skjer i hvert fall fortsatt av og til, og jeg vet aldri når, eller hvorfor.. men, når den går sakte så regenereres den kun med +2 per gang.. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hmm... nei da vet jeg ikke helt. Men jeg er ganske sikker på at alt disse trainerene sier bare er svada, og at det har lite eller ingenting med hvordan skillen brukes i praksis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hmm... nei da vet jeg ikke helt. Men jeg er ganske sikker på at alt disse trainerene sier bare er svada, og at det har lite eller ingenting med hvordan skillen brukes i praksis. 7377971[/snapback] Var egentlig det jeg trodde også.. eller var sikker på... helt til nå et bittelite øyeblikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå