Gå til innhold

Hjelp til gamerPC, ca 15000,-

Anbefalte innlegg

Her har jeg satt opp et oppsett med med Intel C2D E6400 istedenfor E6600, fordi den E6400 klokkes lett opp på 3GHz etter det du kan lese på de fleste trådene om de nye C2D prosessorene :)Handlevogn Hadde jeg hatt 15000kr og bruke hadde jeg gått for dette med en eneste gang :D

Edit: Ble litt nærmere 16000 MED XP Home :( da har jeg heller ikke lagt til Virus program.. så må vel litt opp i pris vis du skal ha de delene...

7363877[/snapback]

Vil ikke ambefale Maxtor disker. Har hørt av andre, samt lest tester, og utifra det så ville jeg styrt unna de. Gå helle for seagate, samsung, western digital, eller hitachi disk. Bare styr unn maxtor. :thumbup:

7365474[/snapback]

Har faktisk byttet harddisk, byttet til en Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA.

Funker den?

Spurte om ram, funker denne?

Endret av elgsteik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har jeg satt opp et oppsett med med Intel C2D E6400 istedenfor E6600, fordi den E6400 klokkes lett opp på 3GHz etter det du kan lese på de fleste trådene om de nye C2D prosessorene :)Handlevogn Hadde jeg hatt 15000kr og bruke hadde jeg gått for dette med en eneste gang :D

Edit: Ble litt nærmere 16000 MED XP Home :( da har jeg heller ikke lagt til Virus program.. så må vel litt opp i pris vis du skal ha de delene...

7363877[/snapback]

Vil ikke ambefale Maxtor disker. Har hørt av andre, samt lest tester, og utifra det så ville jeg styrt unna de. Gå helle for seagate, samsung, western digital, eller hitachi disk. Bare styr unn maxtor. :thumbup:

7365474[/snapback]

Etter at seagate kjøpte opp maxtor er vel maxtordiskene egentlig seagatedisker med maxtors navn og logo på, og er ellers helt like. Korriger meg gjerne hvis jeg har feil.

Lenke til kommentar
Ingenting og bytte ut desverre..  Alt vil merkes på ytelsen.. Men jeg kan garantere deg at det er verdt de 2000kr extra! Og forresten så har jeg Maxtor DiamondMax 10 200 GB S-ATA Selv og den er SUPER :)  Men Samsung skal være konge de også!

7366037[/snapback]

Er i samme dilemma der selv, skal ha pc til jul og busjettet er ikke mere enn 12k5 og opsettet ligger på 10k uten skjermkort. Og jeg vil ha et 8800GTS. Så det er akkurat på minimum det der, for skjerm koster jo også noe. Selv ville jeg ambefalt en Samsung CRT skjerm for de som har plass til det, og orker å bære det på lan.

19" Samsung CRT. De har ikke CRT på netshop lengre.

Men sikkert greit med LCD også, men jeg personlig liker det ikke.

Dauemannen, Etter de siste tester jeg har lest hvor Maxtor har vert med, har konklusjonen blitt: Styr unna Maxtor.

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...