azidG Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Vet dette kanskje er litt på kanten, men finnes det ikke piratkort til Canal Digital? Har hørt noe om dette? Hva er i såfall grunnen til dette, bruker de annen teknologi? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 nei trokke det finnes,grunnen er nok de bruker et annet system som er vanskeligere å kopiere enn viasat som er simpelt som satan,koder lekkes hver dag. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Tror ikke det er mulig å lage piratkort til Canal Digital -forløpig. Viasat derimot funker som bare det... Lenke til kommentar
Oppdatert Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har eeprom programmer og funcards men har ikke funnet ut eller sett noe til canal digital enda. Vi leter like mye som du gjør! Savner Discovery Channel å disse dah.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det finnes kort til Canal Digital eller Conax som det populært heter. Men de er få,(40-50 stykker i hele Norge) de er dyre, de kan ikke kopieres, og ble primært solgt for 3 år siden, og de funker vistnok ennå. Jeg vet om "butikk" på nett som reklamerer med disse kortene den dag i dag, men i følge det jeg har lest så er det ren svindel. Jeg vil naturlig nok ikke nevne navnet på korttypen eller butikken, da svake sjeler faller for fristelsen og sender $430 i forskudd til en svindler. Så det er like greit det bare blir med tanken... Husk at den dagen et kodesystem blir knekt public, f-eks Conax som vil være aktuelt, så vil alle de som har interesse for det, vite om det også. Så slapp av. Regner med innlegget holder seg innenfor lovverket her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå