Koma Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei, Godtfolk! Jeg vurdere å kjøpe følgende bærbar: Acer Travelmate 270XV Spsifikasjoner: Mobile Intel® Pentium® 4 processor 1,7 GHz, 256 MB DDR SDRAM, 14.1" TFT Display, 16MB DDR SDRAM, 4xAGP, 8X-DVD, 56.6 (V90) modem, 10/100 Mbit netverkskort, Li-Ion batteri og Windows XP Professional Hva synes dere om denne? Er den verdt 15000,- eller er det noen som kan anbefale noe lignende? Jeg har ikke lyst til å gi mer enn 15000,- da jeg har en stasjonær fra før til tyngre arbeid. Jeg er mest spent på grafikkortet. Er 16MB nok idag? Takker for all råd og veiledning. :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 nei syns den hørtes ganske ræva ut da tenker jeg på skjermkortet.er ikke verdt 15k syns jeg,sjekk zepto du eller ibudie Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Jeg er mest spent på grafikkortet. Er 16MB nok idag? Med fare for å starte en lang diskusjon: Nei. Lenke til kommentar
kapabel Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg en slik pc, jeg er meget fornøyd, men jeg spiller ikke noe særlig mer avanserte spill enn elastomania. Man kan forandre på antal mb som går til skjermkoret i biosen, helt opp til 64 mb, dette hentes vel og merke fra hoved minnet, men det funker. Jeg har ikke angret et sekund på denne pcen! Vennlig hilsen Daniel Paul Getz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå