DonReime Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Jeg kjøpte i går en WD MyBook Essential 320GB og den fungerte helt fint da jeg brukte den på en stasjonær pc i går. I dag nekter den plent å skru seg på når jeg har koblet den til min laptop. Det står at den skal skru seg på automatisk sammen med pc'n, men det gjør den ikke, og det fungerer heller ikke å skru den på manuelt. Noen som har vært borti eller hørt om dette problemet?? Takk for alle svar som kan hjelpe meg. Er litt stresset her siden det nå ligger veldig mye viktig på den. Lenke til kommentar
ariani Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Jeg kjøpte i går en WD MyBook Essential 320GB og den fungerte helt fint da jeg brukte den på en stasjonær pc i går. I dag nekter den plent å skru seg på når jeg har koblet den til min laptop. Det står at den skal skru seg på automatisk sammen med pc'n, men det gjør den ikke, og det fungerer heller ikke å skru den på manuelt. Noen som har vært borti eller hørt om dette problemet?? Takk for alle svar som kan hjelpe meg. Er litt stresset her siden det nå ligger veldig mye viktig på den. 7363377[/snapback] Det funker ikke pga du har en ellendig pc Lenke til kommentar
DonReime Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 PC'n er nok helt fin den og alle USB portene fungerer helt som de skal. Sittet og lest endel inne på WD sitt online forum nå og har funnet endel andre med det samme problemet. Andre som kanskje har noen noe mer konstruktive forslag? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Funker den fortsatt på den stasjonære? Eller funker den ikke værken på den stasjonære eller bærbare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå