LogiZa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Heisann folkens.. Jeg har sliti veldig mye med lyden på PCen min jeg. Jeg har en kombinasjon av et Creative Xfi ElitePro-lydkort og Creative Gigaworks 750s-anlegget. Du finner de begge på komplett.no hvertfall. Men tingen er atte lyden surrer veldig. Noenganger så bestemmer høytalerene seg for at de skal sende lydene i forskjellige høytalere. Feks at Rearleft bestememr seg for å bli spilt av i Front Left osv. Det forrandrer seg også uten at noen instillinger blir forrandra på. Jeg har også opplevd at flere kanaler har blitt spilt av på en høytaller. Jeg har prøvd å reintallere drivere, nyere og eldre versjoner også har jeg hvertfall sjekka 1000 ganger om jeg har koblet feil som jeg da ikke har. Som sagt. Lyden endrer seg uten at jeg gjør noe. i starten var det helt fint. Også etterhvert så forrandret den seg igjen også har den blitt fin igjen og nå er den ille igjen. Helt av seg selv. Nytter ikke å sette instillinger på Default heller. Noen som har samme problem eller vet hvordan jeg kan fikse det? og om det er lydkortet eller anlegget som det er noe galt med. Lydkortet mitt har jeg faktisk fått bytta ut engang og det hadde vært rart om begge lydkorta har akuratt den samme feilen. Hilsen logiza Endret 26. november 2006 av LogiZa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå