Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det står vel at man skal bytte hver tredje mnd, men om det er ofte nok for alle tviler jeg på. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sliter av og til med at jeg brekker meg når jeg prøver å pusse litt langt bak på tunga. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg har 3-4 tannbørster jeg bytter mellom hele tiden jeg (klarer aldri å bestemme hvilken jeg skal bruke da ) Sliter av og til med at jeg brekker meg når jeg prøver å pusse litt langt bak på tunga. Ganske irriterende. 7442686[/snapback] Den har jeg også problemer med.... Endret 9. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Gjest gille sjoppe Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 tull og tøys den siden har du aldri lest, heller drømt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Bytter tannbørste hver måned eller hver andre måned. Varierer litt, også i forhold til kvalitet på børsten. Eg bytter ikke med en gang børstene ikke står helt oppreist, men da begynner eg å tenke på det neste gang eg er i butikken( ). Selv pusser eg mellom 2 til 4 ganger om dagen, alt etter behov. Eg har ikke for vane å børste tunga, men de gangene eg har gjort det har eg som regel hatt en positiv følelse av det etterpå, så eg kommer sikkert til å kjøpe en tungebørste selv neste gang (som ikke blir lenge til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå