Gå til innhold

Fujitsu Siemens Scaleo T

Rambo82

Anbefalte innlegg

Det innebygde nettverkskortet på hovedkortet mitt er ødelagt av lynet.

Har prøvd å slå den av i bios men det hjelper ikke. Går ikke an å logge seg ut av windows,og noen ganger virker bare windows(XP home edition) i sikker modus.

Så lurte på om jeg kunne bare kjøpe ett nytt hovedkort og kunne fortsette å bruke resten av komponentene og den Fujitsu siemens windows cd`en som fulgte med?

Eksisterende hovedkort: D1826-G,

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...26-g/ds_d1826-g[1].pdf

Ser og at jeg evt. må kjøpe nye rambrikker da mine er kun DDR og ikke DDR2.

Noen som har noen tips til hovedkort i prisklassen 700-1200?

Endret av Rambo82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pc`en vil ikke starte skikkelig opp med Firewiren PÅ heller,får bare opp logoen når jeg starter opp. Og når jeg slår firewiren av i BIOS , kan jeg komme inn i windows ved å velge "siste innstillinger som virket".

Men når jeg skal f.eks slå av eller restarte,lukker den windows men pc`en vil ikke slå seg av eller restarte. Finner ikke noesomhelst nettverkskort ,verken det innebygde eller det trådløse pci nettverkskortet i windows.

Blir det billigere å bare kjøpe nytt hovedkort fra samme produsent,eller å reparere det jeg har?

Jeg har forstått at jeg ikke kan kjøpe ett annet hovedkort,da jeg også må ha ny RAM(DDR2) og kjøpe en "vanlig windows cd,da den gamle KUN går til Fujitsu Siemens.

INGEN som vet noe eller har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...