x871kx6167ss7 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Jeg skal hjelpe broren min med å sette sammen sin egen PC. Han har ca. 10k kronter til rådighet for PCen, uten skjerm. PCen kommer mest til å brukes til spill. Jeg er selv ikke helt oppdatert på hva som er bra for tiden, men har satt sammen en PC ut fra div anbefalinger og tester. Handlevogn Noen som har noen erfaringer med noe av dette, eller noen forbedringer? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg ville ha bytta ut AMD'en med en Intel Core 2 Duo, som er mye betre. Jeg ville også ha parret det med eit Asus P5B hk... Når det kommer til skjemkort ville jeg heller ha valgt eit MSI GeForce 7900GTO Som yter mykje meir, siden det er en nedklokket version av GTX... Koster nett det samme Oppsett Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Enig med alla737 her.. Nye Intelene er kick ass Se testene som er gjort her: http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2802&p=4 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Takk for begge svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå