Selvin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei!! Som sett så sitter jeg på forumet og kikker litt hit og dit, de fleste emnegruppene er greie og det blir postet nye poster... Men jeg har også sett noen emnegrupper som er helt overflødige, f.eks. Modifikasjoner under hovedgruppen spill. Der blir det nesten aldri postet nye poster eller opprettet nye emner. Dette mener jeg(jeg ja) er med til å gjør forumet litt mer "rotetete"... Så det jeg lurer på da er: 1. Hvorfor har vi en emnegruppe som nesten ingen bruker? 2. Er det mulig at moderatorene fjerner overflødige emnegrupper? Endret 26. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er ikke moderator her på forumet, men tror jeg kan svare her fordetom. Grunnen til at den underkategorien er der, er sikkert for at det ikke skal bli rot på forumet, for da kan, de som måtte ønske det, poste ting der, og da slipper de å poste det andre steder, der de egentlig ikke passer så godt under. Dessuten, så er det jo ikke rotete`? Det er jo bare en ekstra gren. Kanskje? Lenke til kommentar
Medlem-114909 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 <!--QuoteBegin-Kjekssjokolade+26/11-2006 : 23:11--><div class='quotetop'>QUOTE(Kjekssjokolade @ 26/11-2006 : 23:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Er ikke moderator her på forumet, men tror jeg kan svare her fordetom. Grunnen til at den underkategorien er der, er sikkert for at det ikke skal bli rot på forumet, for da kan, de som måtte ønske det, poste ting der, og da slipper de å poste det andre steder, der de egentlig ikke passer så godt under. Dessuten, så er det jo ikke rotete`? Det er jo bare en ekstra gren. Kanskje? 7365815[/snapback] <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Syns det er bra jeg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Er ikke moderator her på forumet, men tror jeg kan svare her fordetom. Grunnen til at den underkategorien er der, er sikkert for at det ikke skal bli rot på forumet, for da kan, de som måtte ønske det, poste ting der, og da slipper de å poste det andre steder, der de egentlig ikke passer så godt under. Dessuten, så er det jo ikke rotete`? Det er jo bare en ekstra gren. Kanskje? 7365815[/snapback] Det jeg da synes er merkelig er hvorfor ikke folk bruker den gruppen til å snakke om Modifikasjoner til spill. Men forsåvidt enig med det du sier.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du har rett i at den kategorien ikkje blir brukt så mykje. Men det blir no posta nye postar/trådar der ganske jamnt, så eg ser ikkje noko problem med at den kategorien er det. Eg er og av den oppfatning at styret ønskjer å behalde denne kategorien. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Du har rett i at den kategorien ikkje blir brukt så mykje. Men det blir no posta nye postar/trådar der ganske jamnt, så eg ser ikkje noko problem med at den kategorien er det. Eg er og av den oppfatning at styret ønskjer å behalde denne kategorien. 7369494[/snapback] Ja greit da er vi enige og jeg har fått svar på spørmålene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg