simen_gunnar Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vet noen når det kommer/om det har kommet g15 tastatur? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) G15 er ute i butikkene, og har vært det en god stund nå. EDIT: Misforstod. Endret 26. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette tastaturet har svensk layout og taster, men kan brukes med norsk Windows. Logitech har ikke produsert dette på norsk foreløpig, og har det heller ikke nær forestående. Fins på svensk og dansk da, kansje det er nærme nok? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har det selv på svensk, og det er veldig likt norsk Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Vet det er likt norsk... skal kjøpe det som julepresang til meg selv men vil ha norsk og lurer på når det kommer... lurer på å ringe logitech i morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kommer nok ikke Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg håper virkelig ikke du ser på tastene når du skriver. For om du ikke gjør det merker du strengt tatt ikke om G15 er engelsk eller norsk. Har G15 selv, og eneste som plager meg er enterknappen. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 enter knappen er mindre på engelsk, ikke sant? ellers er det nok ingen forskjell... ta en sprayboks og spray tastaturet i en eller annen farge.. så blir du tvunget til å ikke se på tastaturet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jepp, ingenting er som å kunne skikkelig touch, da bryr du deg ikke om tastaturlayout... Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jamen jeg VIL!! :| Vet noen om det kommer i det hele tatt? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror man nesten kan konkludere med at siden det ikke har blitt laget ennå, så kommer det sikkert ikke heller. Det selges sikkert nok av de svenske i Norge til at Logitech skjønner at planen om å kutte norsk var lur. Lenke til kommentar
pulzy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Logitech har sagt at norge har for lite marked for at vi skal få norsk g15 tastatur. Så svensk er det beste man kan få Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror ikke norsk layout noen gang kommer. Svenskt layout er så likt norsk at det holder. Jeg er ihvertfall fornøyd med tastaturet. Til de som høytidelig sverger til touch. Hva pokker skal dere med G15 da etter ? Back light trenger dere ikke, og G-tastene innegår ikke i touch opplæringen Hva har du igjen for et G15 tastatur da? Har man ikke behov for å se ned på tastaturet, hva skal man da med et LCD display nede på tastaturet om man ikke har tenkt å se ned. Nei nei. Begynn med 2 fingre, glo på tastaturet og lær det utenatt. Touch er så gammaldags atte. Resten av fingrene kommer med i spill naturlig etterhvert. Kan selv "touch" men 100% uten å bruke touch. Dvs benytter meg ikke av F og J "føle"-knappene. Lærte det på den originale måten. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har man ikke behov for å se ned på tastaturet, hva skal man da med et LCD display nede på tastaturet om man ikke har tenkt å se ned. 7367278[/snapback] Det displayet er jo såppas langt fremme at du trenger bare å kikke så vidt ned for å se det. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det skal komme G15 med dansk layout etterhvert. Hos SHG står det at det er forventet på lager den 15/12, og vil tro at dansk er nærmere norsk enn svensk Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Lurer littt på om jeg skal kjøpe meg G15, eneste som er litt negativt er at det er litt stort. Kan dettte anbefales? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Her er forskjellene: http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout#Norwegian Danskene har Æ Ø Å istedet for Ä Ö Å. Dermed er det kun 2 taster som ikke er helt riktig. Pipe tegnet under ESC knappen og skråstrek knappen ved siden av backspace. Så dansk har 2 forskjeller mens svensk har 4 forskjeller om man bryr seg om Æ og Ø. Ellers har også svensk 2 forskjeller. Eller gjør som jeg gjorde impulsivt nå: -skarp kniv -svart spritusj risse, risse, tusje tusje. Vips helnorsk backlight tastatur Tips. Tastene lar seg lett vippe av. Ta en kniv på hver side og vipp rett opp. Endret 29. november 2006 av wolf5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå